Lexica Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei jeg legger mer å merke til en bøy i nakken som er utrolig irriterende å lite pent å se på.øverste delen av ryggen er bøyd å det begynner å se ut som pukkel rygg.når jeg prøver å rette meg opp ser halsen/nakken min dobbelt så bred ut å fremdeles ikke rett.Jeg tror dette kan komme av svak rygg rad å at jeg sitter mye med bøyd rygg.jeg sover og i foster stilling hver natt..kan dette stemme? er litt redd for at ryggraden/nakken har vokst sammen slik nå å jeg ikke får rettet på det.har dere noen tips om hva som kan ver årsaken å hva jeg kan gjøre for å få rettet nakken mest mulig så den vil gå mer i ett med ryggen...jeg har også veldig stor brystkasse(ikke store bryster) men stor brystkasse fra rygg til fremre delen.dette er ikke noe pent.er det medfødt eller kan det være pga ryggraden det også? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307480-b%C3%B8yd-nakke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.