Gå til innhold

Vedr. priser på prøver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke nick akkurat nå

130 eller 180 for konsultasjonen + 47 for prøven uansett hvilke og hvor mange prøver du tar.

Går du på et eget kontor for veneriske/kjønnssykdommer er det gratis.

Behandling inkl medisin for kjønnssykdommer er gratis.

"Behandling inkl medisin for kjønnssykdommer er gratis."

Jeg måtte betale for antibiotikaen jeg fikk til å behandle klamydia.

Gjest Flytte-lasset

"Behandling inkl medisin for kjønnssykdommer er gratis."

Jeg måtte betale for antibiotikaen jeg fikk til å behandle klamydia.

Man kan få det dekket, men da må det til en svær papirmølle med Nav-trygd, og det tar så lang tid, at fastlegene nesten ikke gidder å nevne det en gang..

Ikke alle har jo lyst til å ha papirer fram og tilbake, om akkurat sånne ting heller da..

serenity777

Bor du i en stor by er det vel sjangse for at de har en egen klinikk for slikt, og det er helt gratis. Jeg tok en HIV test på Olafiaklinikken i oslo for ca 8 år siden, og det var helt gratis og svar fikk jeg på en halvtime. Det er også gratis med andre tester for kjønnsykdommer der.

Gjest ikke nick akkurat nå

Man kan få det dekket, men da må det til en svær papirmølle med Nav-trygd, og det tar så lang tid, at fastlegene nesten ikke gidder å nevne det en gang..

Ikke alle har jo lyst til å ha papirer fram og tilbake, om akkurat sånne ting heller da..

Det var ikke store kronene jeg måtte ut med (87kr) så jeg klager ikke. Det var bare en kommentar til vereria sitt innlegg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...