Gå til innhold

Hun vil så gjerne...

Anbefalte innlegg

Gjest Vanskelig å vite

Sitte alene på rommet hennes en siste gang. Være der helt alene og minnes henne. Hun mistet henne og søsteren hennes brått.

Vil det gjøre enda vondere for foreldrene at hun kommer nå eller vil det gjøre godt? Er så i tvil. Tror ikke selv jeg hadde taklet det, men vanskelig å vite.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307652-hun-vil-s%C3%A5-gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vanskelig å vite

Jeg tror foreldrene vil synes det er ok :-) Hvis hun ønsker det, så synes jeg du skal la henne spørre om det er ok.

Tusen takk for svar. Hun har tenkt seg dit i morgen.

Siden jeg stoler på din vurderingsevne, tar jeg sjangsen på å spørre deg om en ting til.

Læreren kom bort til datteren min i dag og sier at hun har grudd seg til å spørre henne, men hun lurte på om datteren min ville spørre etter en bok den døde venninnen lånte før dødsfallet, fordi de trengte den boka.

Er det jeg som er overfølsom som reagerer så sterkt negativt på dette og synes det er usmakelig?

Datteren min har ikke lyst til å spørre etter boka og jeg synes ikke hun skal gjøre det heller, da det kan virke som hun kommer dit pga. boka.

Jeg synes læreren får spørre selv, eller aller helst synes jeg de skal gi f... i boka og heller kjøpe en ny.

Er jeg overfølsom og helt på jordet eller hva mener du?

Siden jeg stoler på din vurderingsevne, tar jeg sjangsen på å spørre deg om en ting til.

Læreren kom bort til datteren min i dag og sier at hun har grudd seg til å spørre henne, men hun lurte på om datteren min ville spørre etter en bok den døde venninnen lånte før dødsfallet, fordi de trengte den boka.

Er det jeg som er overfølsom som reagerer så sterkt negativt på dette og synes det er usmakelig?

Datteren min har ikke lyst til å spørre etter boka og jeg synes ikke hun skal gjøre det heller, da det kan virke som hun kommer dit pga. boka.

Jeg synes læreren får spørre selv, eller aller helst synes jeg de skal gi f... i boka og heller kjøpe en ny.

Det er ikke din datters sak, men en sak mellom familien og skolen. Definitivt. De skal ikke bruke henne til det bare fordi de er for feige selv.

Annonse

Synes læreren utviser ekstremt dårlig skjønn! Selvfølgelig skal ikke din datter spørre etter den boka på vegne av læreren. Hvis læreren vil at boka skal leveres tilbake, så bør hun formidle dette til foreldrene selv.

At det går an...

Gjest Vanskelig å vite.

Synes læreren utviser ekstremt dårlig skjønn! Selvfølgelig skal ikke din datter spørre etter den boka på vegne av læreren. Hvis læreren vil at boka skal leveres tilbake, så bør hun formidle dette til foreldrene selv.

At det går an...

Takk for svar. Har snakket med mannen min også og han reagerte på samme måte som meg, deg og Lillemus.

Da var det ikke bare meg som overreagerte ihvertfall.

Datteren min skal slippe å spørre og foreldrene skal få slippe at hun spør.

Hun har bestemt seg for å si til læreren at det ble for ubehagelig for henne å spørre etter boka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...