Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ved flere anledninger fått nyttige svar fra deg, og jeg prøver igjen.

Jeg var til GYN i dag da vi har mange typer arvelige krefttyper i familie .

Jeg fikk vite at jeg har PCOS, eller noe lignende, som gjør at insulinnivået mitt er i ubalanse..Dette grunnet av at en eggleder er tett..Dette er noe som ikke fanges opp av blodprøver eller lignende, men som kroppen jobber mot likevel forsto jeg. Dermed kan jeg oppleve jojovekt, selv om jeg har et normalt og stabilt kosthold.

Jeg ønsker bare å stille et spørsmål i den forbindelse, siden jeg er ufrivillig barnløs med snart 10 ufrivillige aborter bak meg, og har fått denne diagnosen-vet du om det kan ha en innvirkning på min psyke? PCOS?? I og med at det rammer vekt og insulin i kroppen, kan det være med på å gi meg sterkere angst? Jeg burde kanskje spurt en gynekolog, men det hele flyter sammen føler jeg selv-så jeg begynner med å spørre deg :)

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307665-nhd-med-h%C3%A5p-om-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...