pille2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har har angst og står i den situasjonen som din mann er i... men jeg takler noe, som er en seier hver gang det går bra!! Jeg lever i et forhold hvor dette blir oversett og sliter med det da, så du har en gyllen mulighet her til å "bygge opp" et menneske istedet for å "bryte ned" et menneske....jeg fikk beskjed om å pakke kofferten, så vi kunne kjøre byen rundt til jeg fikk sånn angst at han bare kunne "slenge meg av" på psykiatrisk avd. Dette såret meg veldig, da jeg fungerer normalt i dagliglivet... Men han har kanskje fått nok? Anbefaler dere å gå til familiepoliklinikk raskt! Minn make ønsker ikke dette, ergo må jeg takle all dritten alene, både min egen dritt samt det som kommer fra han.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307666-bare-ikke-press-for-hardt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.