Gå til innhold

Jeg blir ikke brun!


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke brun... jeg sitter midt i sola og venter og venter på at jeg skal bli brun, men jeg blir det ikke...

Det er så k j e d e l i g...

Jeg hørte at sola skulle være sterkest mellom 12 og 14, men jeg syns ikke den er så veldig sterk. Jeg blir i hvertfall ikke brun av den.

Hvor lang tid tar det egentlig å bli brun?

Og håret mitt er bare i veien, jeg tror jeg skal klippe det bort, for det ser så stygt ut. Grrrrr. Jeg føler meg så veldig lite fin. men hvis jeg bare hadde blitt brun snart så hadde jeg kanskje følt meg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle har hud så de blir brune, du har vel lite med pigmenter da. Rødhårete blir ikke så veldig brune, de blir i beste fall bare røde og stekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle har hud så de blir brune, du har vel lite med pigmenter da. Rødhårete blir ikke så veldig brune, de blir i beste fall bare røde og stekte.

Jeg kunne bli brun for 150 år siden, men jeg mangler vel det der grunnlaget. har bare ikke tålmodighet til å sitte stille så lenge av gangen... det er så kjedelig når ting må skje så s a k t e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ikke sitt i ro, beveg deg i solen. Klipp gresset,spill vollyball osv.

2. Det er nettopp kommet ut en olje fra Garnie (eller hvordan det skrives) Brun flaske. Står sikkert med solkremmene i vanlige dagligvare butikker.

Jeg bruker aldri solkrem, bare fuktighetskrem :o) Vet ikke hvor lurt eller bra det er. Men det funker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg kunne bli brun for 150 år siden, men jeg mangler vel det der grunnlaget. har bare ikke tålmodighet til å sitte stille så lenge av gangen... det er så kjedelig når ting må skje så s a k t e.

Ta et par solariumstimer for å få grunnlaget? Der går det litt fortere å bli brun :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et par solariumstimer for å få grunnlaget? Der går det litt fortere å bli brun :o)

Ja, jeg skal gjøre det til uka når solen er bak skyene!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Ikke sitt i ro, beveg deg i solen. Klipp gresset,spill vollyball osv.

2. Det er nettopp kommet ut en olje fra Garnie (eller hvordan det skrives) Brun flaske. Står sikkert med solkremmene i vanlige dagligvare butikker.

Jeg bruker aldri solkrem, bare fuktighetskrem :o) Vet ikke hvor lurt eller bra det er. Men det funker. :)

Ok. Takk for tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

random1365380890

Jeg leste for en stund siden om et hormon eller noe du kan sprøyte inn for å bli enormt brun mye raskere, men det er kanskje ikke helt din greie å gå så langt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste for en stund siden om et hormon eller noe du kan sprøyte inn for å bli enormt brun mye raskere, men det er kanskje ikke helt din greie å gå så langt ;-)

Å, gud....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

1. Ikke sitt i ro, beveg deg i solen. Klipp gresset,spill vollyball osv.

2. Det er nettopp kommet ut en olje fra Garnie (eller hvordan det skrives) Brun flaske. Står sikkert med solkremmene i vanlige dagligvare butikker.

Jeg bruker aldri solkrem, bare fuktighetskrem :o) Vet ikke hvor lurt eller bra det er. Men det funker. :)

Jeg tror folk er forskjellige der. Jeg blir mye raskere brun hvis jeg ligger helt rolig. Aller helst hvis jeg sover i sola ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne bli brun for 150 år siden, men jeg mangler vel det der grunnlaget. har bare ikke tålmodighet til å sitte stille så lenge av gangen... det er så kjedelig når ting må skje så s a k t e.

Hehe, men det skal ikke mer til en, en halvtime til en times tid hver dag da i sola, så får du litt farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk er forskjellige der. Jeg blir mye raskere brun hvis jeg ligger helt rolig. Aller helst hvis jeg sover i sola ;)

Ja sant det, men er jo verd et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stekt hummer

Ta et par solariumstimer for å få grunnlaget? Der går det litt fortere å bli brun :o)

Bedre å være bleik enn å få hudkreft vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Denimbird

Irriterende det der. Jeg er også av de som må bruke laaaaang tid for å få litt farge på kroppen. Og så blir jeg mest rød. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende det der. Jeg er også av de som må bruke laaaaang tid for å få litt farge på kroppen. Og så blir jeg mest rød. Sukk.

Jaja, jeg skal ta en marsj-tur opp i skogen nå, for jeg tror jeg blir sprø av å sitte mer stille i dag. Tror jeg begynner å gi f i om jeg er rød, brun eller blek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grågrønn

Jeg synes du er veldig fin på håret jeg, du kler den frisyren! Men det er jo det man føler som avgjør da. Skulle gjerne hatt sånn hår og frisyre som du har Cath!

Brunfargen kommer, men du kan jo forsøke å kline deg inn med litt olje, det bruker å hjelpe. Jeg må kline masse fet krem på leggene for at de skal bli brune (stekte er vel et annet godt ord!) Kanskje du har litt for tørr hud sånn at det går sakte?

Fresh er du da......? Synes jeg..... (smiler pent og forsiktig).

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...