Gå til innhold

Jeg blir ikke brun!


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta betakaroten i form av juice eller tilskudd :o) Kjøpes på helsekost. Det gjorde jeg i fjor sommer, og ble pangbrun på øyeblikket.Blir nok kjøpt i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er veldig fin på håret jeg, du kler den frisyren! Men det er jo det man føler som avgjør da. Skulle gjerne hatt sånn hår og frisyre som du har Cath!

Brunfargen kommer, men du kan jo forsøke å kline deg inn med litt olje, det bruker å hjelpe. Jeg må kline masse fet krem på leggene for at de skal bli brune (stekte er vel et annet godt ord!) Kanskje du har litt for tørr hud sånn at det går sakte?

Fresh er du da......? Synes jeg..... (smiler pent og forsiktig).

Klem

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Bedre å være bleik enn å få hudkreft vel.

Trenger da ikke å få hudkreft av et par soltimer i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...