Gå til innhold

NHD: Vil det hjelpe å øke dosen?

Anbefalte innlegg

Jeg er bipolar og startet med lithionit etter jul engang. Har vært i meget bra form siden jeg ble stabilisert på denne.

Nå har jeg hatt og har mye press rundt meg. Dette vet jeg kommer til å fortsette.

Kjenner jeg holder på å bli sykere, sånn gradvis. Mere angst, uro, sliten, en blanding av alt egentlig. Men jeg er nødt til å stå på beina i denne situasjonen og være sterk.

Vil det hjelpe å øke lithionit litt, for å forebygge? Er livredd for at dette setter igang en ny episode, kjenner igjen symptomene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307685-nhd-vil-det-hjelpe-%C3%A5-%C3%B8ke-dosen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hjelpe. Hva er konsentrasjonen nå?

Du må aldri endre litiumdosen uten å konferere med legen.

Vet siste dose var rett (skulle ligge mellom 0,5 og 0,65), vet ikke hva den var, men jeg skulle fortsette slik, sa legen.

Skal ikke forandre dose før jeg har snakket med legen. Når jeg endelig har funnet en medisin som har gjort meg bedre, så skal jeg ikke "miste vettet" og slutte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...