Gå til innhold

orker ikke mer??

Anbefalte innlegg

Gjest amila85

hei jeg er en jente på 21 år har en datter på 4. og skal ha en till snart, jeg har en kjærsete pappan til nr to. før jeg hva gravid hva han snill og bra mot meg og dattra min. men nå drikker han helletiden og er med venne sina dagen rund, han er aldrig med oss jobber aldrig og så røker han hajs, jeg prøver å snakke med han, hjelpe han. men han bryr seg ikke mye av det jag sier, jeg prøver å gå fra han men klarer ikke og jeg vet ikke hvorfor? jeg er veldig depa og gråter mye om dagen min 4åring mærker mye om hva som skjer rund henne, jeg er 36uker på vei og agrer på at jeg har blit gravid, el at han er pappan til ungen min. hva skal jeg gjøre å ikke føle meg så som jeg gjør, har tenkte å ta selvmord mange ganger men da tenker jeg bare på datra min det er henne som håller meg i liv.. jeg vill bare at han ikke skal være en del av vårt liv men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fra han,,,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307698-orker-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han voldelig imot deg, vil han bli det når du sier du vil gå ifra han? Har du foreldre eller venner som kan hjelpe deg? Dette tror jeg ikke du greier alene. Du kan jo dra til fastlegen og snakke med han.

Det viktigste både for deg og barna er at du flytter ifra han. Barn har det absolutt ikke bra i et sånt miljø. Bestem deg og flytt!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307698-orker-ikke-mer/#findComment-2502899
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...