Gjest Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 hei jeg er en jente på 20 år som har fått oppleve at kroppen kan si i fra. for tre år siden en sommer ble jeg alvorlig syk, jeg våknet opp en morgen og var helt vekk, jeg spydde ufrivillig konstant og var ikke meg selv.. jeg våknet med en syk kvalme/ smerte i magen og jeg hylt å slo i veggen.. jeg kom meg hjem til mamma i håp om å bli bedre, jeg spyddde konstant i en uke kanskje 10 til 15 liter spy på 1 dag, det eneste jeg klarte å få i meg var saft eller vann men det kom rett opp igjen uten om jeg ville det! jeg ble lagt inn og har vært lagt inn for det samme 4 ganger sisit i vinter på sykehuset. ingen finner ut av noe, prøver osv er bra, jeg har vært lagt inn på voksen psyk men det var ikke noe for meg. jeg er en frisk jente som prøver å leve normalt men er ikke så lett når denne sykdommen kommer snikende hvert halve år. når jeg blir syk kommer det over natta og varer fra uker til måneder. jeg har ikke fått noe medisiner eller behandlinger for det for ingen vet hva de skal gjøre, det eneste jeg har fått er ernering intravenøst, og vann. det har hjulpet kroppen til i lege seg fortere, men kjenner at denne sykdommen er en påkjenning på hele meg. jeg raser ned i vekt og det er grusomt for jeg har altid vært en smal jente, å se det lille man har forvinne helt vekk er sååååå grusomt!! det minste jeg har veid mens jeg var syk er 43, det meste jeg noen gang har veid er 56.. jeg er 1. 73- 74 høy. når jeg er syk tar ikke kroppen opp noe næring, den klarer det ikke, leger, mamma, og kjæreste har gjort alt for at jeg skal spise, men magen klarer det ikke *jeg vill* men klarer ikke.. jeg har ikke hatt noen grusome hendelser i livet så jeg skjønner ikke hva det stammer fra, tru meg jeg har hatt mange timer der jeg har tenkt *hva ere som skjer med meg* alt jeg vet om sykdommen har jeg lært av meg selv, håper du kan si meg noe jeg ikke vet.. hva er det som skjer med meg??hvorfor gjør kroppen min dette mot meg? for meg virker det som om kroppen prøver å si meg noe, men hva! hva er det jeg gjør som gjør at kroppen reagerer sånn? er det noen flere der ute som har det samme? mvh frustrert & lei 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307727-psykisk-syk-ekstrem-spying/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.