Gå til innhold

hva skjer

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. jeg er en jente på 19 år.. og i det siste har jeg følt meg ganske så rar... jeg kjenner meg ikke igjen. På ett år, har jeg mistet en god venn, kjæresten min dette skjedde i sommeren i fjor og nå går mine foreldre fra hverandre. og tatt abort.. jeg klarer meg ikke så bra på skolen og stryker i mange fag. jeg har sluttet med yndlingshobbyen min og nå jobber jeg bare hele tiden. og først nå tenker jeg mye på aborten som ble gjort. jeg skal snart flytte for meg selv, men i det siste har jeg blitt litt usikker.. jeg får ikke sove lenger.. og må ha tv'n på for å kunne klare og sovne.. da føler jeg at det ikke er for stille til at jeg kan tenke.. jeg har utrolig humørsvigninger og det er nesten så det sliter på meg også... ikke bare de rundt meg. jeg har gjort veldig mye tjenester og prøver så godt jeg kan og holde meg oppe og smile. men innerst inne er jeg så sliten og knust.. og jeg føler at jeg bare stenger absolutt alle ut av mitt liv.. jeg har utrolig mye aggresjon, noe som kommer godt frem når jeg drikker.. og det har vært hendelser hvor det har klikket helt for meg.. blitt helt svart og endt opp med at en annen person er nesten forslått.... jeg sover aldri.. er mye alene.. og det var først nå jeg faktisk merker hvor vondt jeg har... nå som sommeren er kommet.. jeg vil ikke gå rundt i bikini, fordi jeg føler at kroppen min har forfalt.. før trente jeg 3 timer hver eneste dag og nå trenger jeg kanskje 2 timer i uka... jeg veier 70 kilo og er 165 høy... men jeg blir så kvalm av min egen kropp og derfor går jeg i klær som skuler kroppen min. jeg bare lurer på hva som skjer med meg? før var jeg så glad og full av liv og visste godt hvor jeg sto.. men nå vet jeg ikke lenger.. hva gjør jeg ? vær så snill og svar meg fordi jeg føler at jeg mister meg selv og at den sterke jenta alle kjenner ikke finnes lenger..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307772-hva-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bareentanke

Hun finnes - men hun er litt bortgjemt akkurat nå.

Du har jo lagt en svært tung tid bak deg, med hendelser som naturlig nok påvirker deg i vesentlig grad.

Jeg tror du ville ha nytte av en samtalepartner - slik at du fikk snakket litt rundt det som skjer med deg. Ta dette opp med legen din - som vil henvise deg videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307772-hva-skjer/#findComment-2503425
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...