Gå til innhold

Håper du kan hjelpe meg/nhd?

Anbefalte innlegg

Sitat fra jente 31 sitt innlegg:"Søkte meg så til LEVANGER og kom inn i løpet av to mndr. Jeg er kjempefornøyd med måten jeg er blitt møtt på der. Jeg blir tatt på alvor."

Og fra NHD:Psykiater Nils Håvard Dahl er avdelingsoverlege ved psykiatrisk klinikk, Sykehuset LEVANGER

Akkurat, ja!

Nå er du barnslig.

Fortsetter under...

Det har nok bikket over ja, kan du si.

Men det er bra det går an å ta en pause fra alt. Det trenger jeg virkelig nå.

Tusen takk for at du stiller opp, Wita. Setter stor pris på det.

Håoer du får en fin sommer :-)

Takk for det. Håper du også får en fin sommer og ha en riktig god tur til syden:-)

Gjest BipolarII...jeg visst

Ja, det føles veldig riktig ut med en pause nå. Det er bra dere (fagpersoner/terapeuter) synes det er ok og hensiktsmessig, og at det lar seg gjøre.

Min behandler ringte meg og hadde full forståelse for det. Dette gir meg håpet tilbake, og jeg ser igjen lysere på ting.

Så tusen takk for at du svarte meg og hjalp meg å finne en god løsning :-)

Ønsker dere en god sommer, fra

Så fint at det ordnet seg! Ønsker deg og dine to en riktig god ferie! Nyt bølgeskvulp og solen:)

Hilsen

Jeg synes faktisk det er et sunnhetstegn å kunne bli møkk lei av terapi og problemfokusering. Å ha for mye innhold i livet til å ha tid til terapi....

Flott det har ordnet seg med en pause. Da har du noe å falle tilbake på.

Mitt forslag til sommermotto:

Viss du ikke kan gjøre noe med det; Ikke gjør det!!!

;-)

Ha en så godt du bare kan i sommer og god ferie.

mvh

Gjest Jente31

Jeg synes faktisk det er et sunnhetstegn å kunne bli møkk lei av terapi og problemfokusering. Å ha for mye innhold i livet til å ha tid til terapi....

Flott det har ordnet seg med en pause. Da har du noe å falle tilbake på.

Mitt forslag til sommermotto:

Viss du ikke kan gjøre noe med det; Ikke gjør det!!!

;-)

Ha en så godt du bare kan i sommer og god ferie.

mvh

Hjertelig takk, PieLill :-)

God sommer til deg også.

(Ps. bra motto).

Gjest Jente31

Jeg synes det er godt å lese at dere skal på en to ukers ferie! Det trenger både du og ungene :-)

Prøv å ikke bekymre deg for mye om alt mulig annet nå - bare gjør det som må gjøres før du skal dra - også kan du ta tak i andre ting etter ferien.

Det er vanlig å føle mismot og tenke at ingenting nytter fra tid til annen. Det at det er vanlig gjør det ikke noe mindre vondt å være fortvilet ,

Håper bup tar tak i barnas situasjon. Når dere er tilbake fra ferie, så kan du evt. diskutere mer med bup og barnevernet hvorvidt du trenger mer avlastning enn hva du får i øyeblikket.

Men akkurat nå : Prøv å glede deg til en velfortjent ferie!

Ps, takk for råd (måtte bare si det:)

Annonse

Gjest Jente31

Det der vet da alle som har fulgt med litt her. Hun søkte seg vel også dit nettopp derfor, fordi NHD hadde fortalt litt om hvordan de prioriterte ved den avdelingen. Alle som følger litt med her ved riktignok også at hun ikke har gått til NHD, men til en av hans kolleger.

Skal det liksom være noe galt i det?

Stemmer.

Dyktighet; jeg vil fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...