Gå til innhold

Noen som har råd?

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Merker at jeg har begynt å skyve folk ifra meg,har ikke lyst at sykepleierene skal komme lenger heller,ikke det at jeg har noe annet å gjøre,det er bare så slitsomt liksom.

Er lei av alt som heter møter,både i forbindelse med meg selv og ungene,det er et slit å komme seg på gruppen også,ja alt er et tiltak.

Noen skrev her at man har ikke negative syptomer hvis man har schizotyp,men jeg føler definitivt at det er negative symptomer.

Orker jo ingenting!

Hvis ikke det er negative symptomer,er det da en depresjon?

Er skikkelig lei av meg selv nå,tenker om kveldene når jeg legger meg at "i morgen da skal jeg skjerpe meg", men klarer det jo ikke,eier ikke motivasjon i det hele tatt.

Før klarte jeg iallefall å holde huset rent og gå turer,virker som om det bare blir værre,er det noe jeg kan gjøre for å snu dette?

Har jo ikke lyst å leve som dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307791-noen-som-har-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leeana

Skjønner at det er slitsomt nå. Er du fremdeles uten medisiner? Hadde jeg vært deg, ville jeg presset eg til å gå til møtene. Kanskje du vil føle deg bedre etterpå og dere har kommet til enighet i en mulig løsning. Det med medisiner tregnger vel ikke nødvendigvis være enten/eller. Kan være flere muligheter og ap som kan hhjelpe og ved mindre doser trenger vel ikke bivirkningene å være så ille. Håper du finner ut av det.

Gjest D*lilith

Skjønner at det er slitsomt nå. Er du fremdeles uten medisiner? Hadde jeg vært deg, ville jeg presset eg til å gå til møtene. Kanskje du vil føle deg bedre etterpå og dere har kommet til enighet i en mulig løsning. Det med medisiner tregnger vel ikke nødvendigvis være enten/eller. Kan være flere muligheter og ap som kan hhjelpe og ved mindre doser trenger vel ikke bivirkningene å være så ille. Håper du finner ut av det.

Er uten medisiner fremdeles,og vet ikke om ap hadde hjulpet meg nå,er jo ikke psykotisk,det er jo psykotiske personer som tar dem.

Må jo bare gå på de møtene,ellers tror de jeg er dårlig og det må de ikke tro,da blir alt så gale igjen,med tanke på barna.

De møtefolkene vet jo ikke at jeg sliter med å komme meg gjennom vær dag,og ikke skal de få vite noe heller.

Er uten medisiner fremdeles,og vet ikke om ap hadde hjulpet meg nå,er jo ikke psykotisk,det er jo psykotiske personer som tar dem.

Må jo bare gå på de møtene,ellers tror de jeg er dårlig og det må de ikke tro,da blir alt så gale igjen,med tanke på barna.

De møtefolkene vet jo ikke at jeg sliter med å komme meg gjennom vær dag,og ikke skal de få vite noe heller.

Jeg var ikke psykotisk da jeg fikk AP. De gies vel også når du har mye tankekjør, angst osv.

Prøvde neste hele "spektreret" før jeg endelig fant zeldox. Denne gikk jeg ikke opp i vekt av. Abilify var også meget bra. Tiltakslysten min blir bedre av disse medisinene, fordi de letter de depressive tankene. Nå har jo ikke vi samme diagnose da, ville bare si at det finnes mange typer AP og at du ikke må gi opp å finne en type som passer for deg. Husk du bestemmer over deg selv, ta en samtale med legen din, fortell det du skriver her. Lykke til!

Gjest D*lilith

Jeg var ikke psykotisk da jeg fikk AP. De gies vel også når du har mye tankekjør, angst osv.

Prøvde neste hele "spektreret" før jeg endelig fant zeldox. Denne gikk jeg ikke opp i vekt av. Abilify var også meget bra. Tiltakslysten min blir bedre av disse medisinene, fordi de letter de depressive tankene. Nå har jo ikke vi samme diagnose da, ville bare si at det finnes mange typer AP og at du ikke må gi opp å finne en type som passer for deg. Husk du bestemmer over deg selv, ta en samtale med legen din, fortell det du skriver her. Lykke til!

Så de hjalp på tiltakslysten?

Det var bra å høre : )

Det er det jeg trenger,noe som får meg opp av dette svarte hullet. Har time til psykiater om 14 dager,får fortelle hvordan jeg har det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...