Gå til innhold

Unnvikende/engstelig personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags neuroleptika kan brukes og i hvor store doser? Har forsøkt Risperdal for tankekjør, 2mg om dagen, men det hjalp ikke noe på min engstelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å støtte opp om min mistanke om den diagnosen kan jeg fortelle at: flere av punktene som stilles som kritere for å ha diagnosen stemmer med min virkelighet. Blant annet har jeg aldri hatt kjæreste og venner er det mange år siden jeg hadde, og da aldri noen nær venn. Jeg er 35 år gammel.

Gjest stein_c
Skrevet

hei. har det som deg. har du forsøkt nardil? ellers lurer jeg på det samme

Skrevet

For å støtte opp om min mistanke om den diagnosen kan jeg fortelle at: flere av punktene som stilles som kritere for å ha diagnosen stemmer med min virkelighet. Blant annet har jeg aldri hatt kjæreste og venner er det mange år siden jeg hadde, og da aldri noen nær venn. Jeg er 35 år gammel.

Med den glede du har av tanken på andres død/ulykke tviler jeg på et du har denne PF som hoved diagnose.

Skrevet

hei. har det som deg. har du forsøkt nardil? ellers lurer jeg på det samme

''hei. har det som deg. har du forsøkt nardil? ellers lurer jeg på det samme''

Hei. Nei jeg har ikke forsøkt Nardil da å finne noen som kan skrive det ut er vanskeligere enn å vinne i lotto tror jeg. Har du forsøkt?

Gjest stein_c
Skrevet

''hei. har det som deg. har du forsøkt nardil? ellers lurer jeg på det samme''

Hei. Nei jeg har ikke forsøkt Nardil da å finne noen som kan skrive det ut er vanskeligere enn å vinne i lotto tror jeg. Har du forsøkt?

Finn noen som vil skrive det ut! Jeg skal få det. Det er mange som sier det er "the golden standard". Det virker mye bedre enn ssri sier de som har prøvd det. Du kan se på www.socialfear.com og gjør et søk på www.dr-bob.org/babble/

http://www.socialfear.com/ssri_failure_in_sp.html

Gjest stein_c
Skrevet

Ta litt benzo, ta noen telefoner og forhør deg om psykiatere som vil skrive ut Nardil.

Skrevet

Jeg tror du bør la fagfolk finne riktig diagnose og så riktig behandling. Det er alt for lett å gå seg vill hvis man begynner å lete i jungelen av diagnoser og symptomer på egenhånd.

Gjest stein_c
Skrevet

ved angst har du overaktivitet i amygdala i hjernen og dysregulering av gaba.

det sentrale er gaba og dopamin, i den rekkefølgen. denzo, som rivotril og xanor for eksempel, påvirker gaba. wellbutrin og AP påvirker dopamin.

nardil påvirker gaba, dopamin og mer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...