Flaxseed Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Hva slags neuroleptika kan brukes og i hvor store doser? Har forsøkt Risperdal for tankekjør, 2mg om dagen, men det hjalp ikke noe på min engstelse. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 For å støtte opp om min mistanke om den diagnosen kan jeg fortelle at: flere av punktene som stilles som kritere for å ha diagnosen stemmer med min virkelighet. Blant annet har jeg aldri hatt kjæreste og venner er det mange år siden jeg hadde, og da aldri noen nær venn. Jeg er 35 år gammel. 0 Siter
Gjest stein_c Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 hei. har det som deg. har du forsøkt nardil? ellers lurer jeg på det samme 0 Siter
ussen Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 For å støtte opp om min mistanke om den diagnosen kan jeg fortelle at: flere av punktene som stilles som kritere for å ha diagnosen stemmer med min virkelighet. Blant annet har jeg aldri hatt kjæreste og venner er det mange år siden jeg hadde, og da aldri noen nær venn. Jeg er 35 år gammel. Med den glede du har av tanken på andres død/ulykke tviler jeg på et du har denne PF som hoved diagnose. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 hei. har det som deg. har du forsøkt nardil? ellers lurer jeg på det samme ''hei. har det som deg. har du forsøkt nardil? ellers lurer jeg på det samme'' Hei. Nei jeg har ikke forsøkt Nardil da å finne noen som kan skrive det ut er vanskeligere enn å vinne i lotto tror jeg. Har du forsøkt? 0 Siter
Gjest stein_c Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 ''hei. har det som deg. har du forsøkt nardil? ellers lurer jeg på det samme'' Hei. Nei jeg har ikke forsøkt Nardil da å finne noen som kan skrive det ut er vanskeligere enn å vinne i lotto tror jeg. Har du forsøkt? Finn noen som vil skrive det ut! Jeg skal få det. Det er mange som sier det er "the golden standard". Det virker mye bedre enn ssri sier de som har prøvd det. Du kan se på www.socialfear.com og gjør et søk på www.dr-bob.org/babble/ http://www.socialfear.com/ssri_failure_in_sp.html 0 Siter
Gjest stein_c Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 For å støtte opp om min mistanke om den diagnosen kan jeg fortelle at: flere av punktene som stilles som kritere for å ha diagnosen stemmer med min virkelighet. Blant annet har jeg aldri hatt kjæreste og venner er det mange år siden jeg hadde, og da aldri noen nær venn. Jeg er 35 år gammel. Ta litt benzo, ta noen telefoner og forhør deg om psykiatere som vil skrive ut Nardil. 0 Siter
Orio Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 For å støtte opp om min mistanke om den diagnosen kan jeg fortelle at: flere av punktene som stilles som kritere for å ha diagnosen stemmer med min virkelighet. Blant annet har jeg aldri hatt kjæreste og venner er det mange år siden jeg hadde, og da aldri noen nær venn. Jeg er 35 år gammel. Jeg tror du bør la fagfolk finne riktig diagnose og så riktig behandling. Det er alt for lett å gå seg vill hvis man begynner å lete i jungelen av diagnoser og symptomer på egenhånd. 0 Siter
Gjest stein_c Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 ved angst har du overaktivitet i amygdala i hjernen og dysregulering av gaba. det sentrale er gaba og dopamin, i den rekkefølgen. denzo, som rivotril og xanor for eksempel, påvirker gaba. wellbutrin og AP påvirker dopamin. nardil påvirker gaba, dopamin og mer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.