Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått en hemoroide "plutselig" på størelse med en ert ca., jeg vet at det er en hemoroide og ikke noe alvorligere (kreft f.eks.), hva kan jeg gjøre selv for å fjerne den, og er det mulig å fjerne den selv?, vet om "strikkmetoden" som kan passe i mitt tilfelle, og har ikke særlig lyst å gå til lege med dette. Er det en måte å gjøre noe/kunne fjerne dette selv? (helst for godt da) Og hva er egentlig forskjellen mellom sosiopati og psykopati?, sliter litt med en person...(vet at dette er et begrep som ikke må misbrukes da) Mvh. B. M

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307919-flere-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første spørsmålet kunne du med fordel lagt på en annet forum, men det finnes en krem du kan kjøpe på apoteket.

Ellers bør du ikke signere med fullt navn om det er det du har gjort.

Hei, hvem faen du er!

Hvis du ikke tåler spørsmål her inne, så synest jeg virkelig DU skal finne et annet forum!

Dessuten har jeg ikke skrevet med mitt fulle/egentlige navn.

Hei, hvem faen du er!

Hvis du ikke tåler spørsmål her inne, så synest jeg virkelig DU skal finne et annet forum!

Dessuten har jeg ikke skrevet med mitt fulle/egentlige navn.

Tror Vita ville deg bare godt:-) Psykiatriforum og Hemoroider henger liksom ikke så naturlig sammen liksom:-) Men, for all del, vi bor i ett fritt land:-)

Annonse

Tror Vita ville deg bare godt:-) Psykiatriforum og Hemoroider henger liksom ikke så naturlig sammen liksom:-) Men, for all del, vi bor i ett fritt land:-)

Det er sant, var ikke helt edr..., når jeg skrev det.

Vet du om det er mulig å fjerne et innlegg/spørsmål som

jeg har skrevet selv? .. :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...