Gå til innhold

Eksamensstress eller mer?

Anbefalte innlegg

Nå er det siste innspurt før det som sannsynligvis er den siste eksamenen jeg skal ta i løpet av livet.

Problemet er at jeg sliter. både medmed konsentrasjonen og med nattesøvnen. I tillegg er jeg nok litt av en perfeksjonist, så jeg vil gjøre det så bra som mulig.

Min diagnose er forøvrig PTSD.

Nå plages jeg av mareritt nesten hver natt. Ligger på grensen til å få flashbacks i løpet av dagene, men klarer stort sett å holde dem unna.

Behandleren min er sykemeldt på ubestemt tid, så jeg vet ikke helt når jeg kommer tilbake i normal terapisituasjon igjen. Heldigvis har jeg en Ok fastlege som gir meg noes støtte timer innimellom. Men jeg er redd for å bli sykere, redd for å bli for sliten av det presset jeg legger på meg selv. Det er jo ikke mer enn et år siden jeg ble utskrevet etter et lengre opphold på Psyk. sykehus.

Til nå har jeg klart å gjennomføre leseplanen min. Håper jeg klarer det fremover også.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget - men jeg følte et stert behov for å få dette ut og å dele det med noen.

Medisiner jeg bruker er Cymbalta og Sobril ved behov.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307958-eksamensstress-eller-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...