Gjest ungguttenas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 1:Er kombinasjonen venlafaxin 150 depot, selo-zok 50 mg tolvon 60 og sovemedisin uheldig? 2_Hvordan er det å kombinere dette med alkohol(Har et meget moderat forbruk) Har ikke merket noe bivirkniner iforhold til kombinasjonen(alkohol) med venlafaxin og tolvon og hypnotika ved sengetid, men kan betablokkeren føre til hypotensjon eller farlig lav puls/hjertestants i dette tilfellet. Blir litt bekymret etter jeg begynte på betablokkeren siden jeg ikke finner noe info om dette på nett eller felleskatalogen. 3:Som tillegsspørsmål: Hvis du har kapasitet til å svare: Hva er din personlinge mening om bruk av hypnotika versus bruk av angstdempende på dagen? Kan man bruke hypnotika i lengden når man ikke føler behov for å øke dosen etter lengere tids bruk og hvis ikke hvordan og hvor hardt er det å slutte. Føler livet mitt fungerer når jeg får søvnen tilbake og føler ingen behov for angsdempende på dagen. Dette ble et veldig langt spørsmål, men håper du kan svare i korte trekk. Sykdom: Angs/depresjon Høy puls/blodtrykk alvorlig kronisk Insomni Du gjør en utrolig bra jobb her på forumet og besvarer spørsmål som i blandt kan være vannskelig å spørre behandler om. Jeg skjønner ikke hvordan du har tid, håper ihvertfall DOL betaler deg noe for innsatsen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307987-nhddiv-medisiner-og-kontraindikasjoner-svar-meg-s%C3%A5-er-du-snill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 1. Denne kombinasjonen går greit. 2. Dersom du ellers er i en psykisk stabil fase, kan du prøve deg frem med litt alkohol. En enhet første gang. To neste om forrige gikk greit. Aldri mer enn tre alkoholenheter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307987-nhddiv-medisiner-og-kontraindikasjoner-svar-meg-s%C3%A5-er-du-snill/#findComment-2505987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.