Gå til innhold

Trist og urolig

Gjest trist og urolig uten noen særlig grunn

Anbefalte innlegg

Gjest trist og urolig uten noen særlig grunn

Jeg er så trist og urolig inni meg. Redd uten å være redd for noe. Ser alt negativt. Vil bare ligge i senga å grine. JEr livvredd for framtida. Er redd det er sånn livet kommer til å bli, og hva slags liv er det? Jeg har god utdannelse og skal snart ut i jobb (men er livvredd for at jeg ikk ekommer til å takle å jobbe når jeg er så redd og deprimert) har en flott kjæreste og bra famile. Jeg har egentlig ingenting å være deprimert og trist over,så hvorfor er jeg sånn? :( Jeg har vært sånn før og ,men da ble det bedre etter en stund. Nå er jeg så redd det ikke kommer til å bli bedre og det er så uuthodelig. Som sagt,redd det er sli livet kommer til å bli. Bruker 5 mg cipralex, får litt høye leververdier av de så vet ikke om jeg kan tanoe særlig mere:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308012-trist-og-urolig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist og urolig uten særlig grunn

Det er ikke så enkelt å være menneske i disse tider. Det som du føler er veldig vanlig. Lev et normalt liv.

det er ikke lett å leve et normalt liv de dagene hvor man er så deprimert og trist.

Hadde man enda visst grunnen til det så kunne man gjøre noe med det.

Hjelper ikke en gang at det er så fint vær i trøndelag idag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308012-trist-og-urolig/#findComment-2505917
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...