Gå til innhold

Hvorfor er jeg den eneste som plages av dette

Anbefalte innlegg

Gjest ikke mitt nick

Hei.

Har vært i et avhør hos politiet ang to gode venner av meg som havnet i tottene på hverandre,hvor det endte med at den ene fikk knekt nese uten at noen fikk med seg hva som skjedde.

Jeg har mye blackout fra den kvelden og husker bare bruddstykker ,men fortalte det sånn som jeg oppfattet det og det jeg husket.men nå føler jeg at jeg gjør feil,at kanskje de ikke tror på at jeg ikke husker alt.

Vet andre som har sagt at det er bare bullshit at folk sier at de ikke husker ting fra fylla så føler jeg at folk ikke tror på meg:( Synes klart det er ekkelt at slike ting skal skje,og jeg selv har jo ikke gjort noe galt.var ingen andre kjente som kunne vitne tilstede.så føler et press på meg,for jeg står på en måte midt mellom disse personene.har sagt ifra at jeg synes det er dårlig at jeg må blandes inn og det er ingen som med nøyaktighet kan fortelle hva som skjedde,de selv husker jo ikke alt som ble sagt engang. Jeg er så følsom på slike ting og hater når det blir uenstemmelser.Så dette plager meg faktisk veldig mye,men ingen bryr seg om det. og nå kan jeg ikke invitere begge samtidig på fester og slike ting engang.og dette skal liksom være voksne folk!!

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Men du, dette er jo ikke ditt problem, du kan umulig ta ansvar for det alle dine venner gjør. Jeg er klar over at dette er venner av deg, men da får du heller be dem om å oppføre seg som normale voksne. At du husker lite/ingenting, vel du har gjort det du kan, resten får bli opp til dem og politiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...