Gå til innhold

Medisiner og flyreise (utlandet).

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31
Skrevet

Bruker Lamictal, Atacand, Efexor, Voltaren, Maxalt.

Skal disse medbringes i originalpakningen i håndbagasjen - eller er det nye regler på det?

Er det nødvendig å ha med legeerklæring på engelsk (leste noe om det)?

Videoannonse
Annonse
Melba1365380968
Skrevet

Jeg bruker ingen av de samme medisinene som deg, men jeg ville spurt apoteket. Jeg lurte også på dette nå før sommeren, og de gav meg en bekreftelse på mine medisiner, og ba meg medbringe denne samt medisinene i originalforpakning som håndbagasje.

God tur!

Skrevet

Det er kun B og A-preparater du trenger engelsk dokumentasjon på. Ellers tar du med orgiginalemballasjen, det er godt nok.

Dette ifølge apoteket her. Jeg har reist mange ganger til utlandet og dette har gått bra ;-). God tur !

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Owjes svar er helt korrekt.

Legger til at mengden må tilsvare reisens lengde.

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg bruker ingen av de samme medisinene som deg, men jeg ville spurt apoteket. Jeg lurte også på dette nå før sommeren, og de gav meg en bekreftelse på mine medisiner, og ba meg medbringe denne samt medisinene i originalforpakning som håndbagasje.

God tur!

Tusen takk for svar, og god tur til deg også :-)

Gjest Jente31
Skrevet

Det er kun B og A-preparater du trenger engelsk dokumentasjon på. Ellers tar du med orgiginalemballasjen, det er godt nok.

Dette ifølge apoteket her. Jeg har reist mange ganger til utlandet og dette har gått bra ;-). God tur !

Tusen takk for svar :-)

Gjest Jente31
Skrevet

Owjes svar er helt korrekt.

Legger til at mengden må tilsvare reisens lengde.

Tusen takk for svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...