Gjest Jente31 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Bruker Lamictal, Atacand, Efexor, Voltaren, Maxalt. Skal disse medbringes i originalpakningen i håndbagasjen - eller er det nye regler på det? Er det nødvendig å ha med legeerklæring på engelsk (leste noe om det)? 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bruker ingen av de samme medisinene som deg, men jeg ville spurt apoteket. Jeg lurte også på dette nå før sommeren, og de gav meg en bekreftelse på mine medisiner, og ba meg medbringe denne samt medisinene i originalforpakning som håndbagasje. God tur! 0 Siter
Gjest owje Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det er kun B og A-preparater du trenger engelsk dokumentasjon på. Ellers tar du med orgiginalemballasjen, det er godt nok. Dette ifølge apoteket her. Jeg har reist mange ganger til utlandet og dette har gått bra ;-). God tur ! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Owjes svar er helt korrekt. Legger til at mengden må tilsvare reisens lengde. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bruker ingen av de samme medisinene som deg, men jeg ville spurt apoteket. Jeg lurte også på dette nå før sommeren, og de gav meg en bekreftelse på mine medisiner, og ba meg medbringe denne samt medisinene i originalforpakning som håndbagasje. God tur! Tusen takk for svar, og god tur til deg også :-) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det er kun B og A-preparater du trenger engelsk dokumentasjon på. Ellers tar du med orgiginalemballasjen, det er godt nok. Dette ifølge apoteket her. Jeg har reist mange ganger til utlandet og dette har gått bra ;-). God tur ! Tusen takk for svar :-) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Owjes svar er helt korrekt. Legger til at mengden må tilsvare reisens lengde. Tusen takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.