Gå til innhold

Tungt.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Lurer på om jeg blir verre i formen når det er fint vær,det er varmt og alt er tungt,noen flere som kjenner til det?

Så skal jo alle være så glade nå som det er sommer,jeg er overvektig og trist,bare jeg hadde klart å slanke meg og blitt mer fornøyd med meg selv.

Men jeg blir jo en overvektig person i sommer,hva kan jeg gjøre for å få det bedre med meg selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest krakradada
Skrevet

Jeg ville startet med og gå turer på kveldtid når det ikke er så varmt. Er selv plaget av varmen - og nå er det virkelig ille. Men sen kveld er det helt fantastisk ute :)

Passitivitet er din værste fiende både i forhold til deppresive tanker og vekten.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg ville startet med og gå turer på kveldtid når det ikke er så varmt. Er selv plaget av varmen - og nå er det virkelig ille. Men sen kveld er det helt fantastisk ute :)

Passitivitet er din værste fiende både i forhold til deppresive tanker og vekten.

Får prøve å gå tur om kvelden : )

En venninne sa i dag at jeg virket deprimert,hun bare såg det på meg,blir mindre å mindre prat i meg også,de mørke tankene tar over,så best å gjøre noe med det.

Gjest krakradada
Skrevet

Får prøve å gå tur om kvelden : )

En venninne sa i dag at jeg virket deprimert,hun bare såg det på meg,blir mindre å mindre prat i meg også,de mørke tankene tar over,så best å gjøre noe med det.

Ta bort prøve og begynn og gå :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Ta bort prøve og begynn og gå :)

Ja det var det da ; )

Gjest krakradada
Skrevet

Ja det var det da ; )

Det var du som ba om forslag til hva som kan hjelpe deg og jeg svarte. Praktisere det er jo klart opp til deg :)

Men er valget så vanskelig - når du vet at du ved og ikke gjøre endringene vil fortsette og være overvektig og misfornøyd?

Og ja jeg vet at endringene koster - jeg har grått mine modige tårer og slitt meg frem til vektnedgang, bedre fysisk form og større livsglede. Det er verdt hver tåre, hver ondt jeg har hatt.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det var du som ba om forslag til hva som kan hjelpe deg og jeg svarte. Praktisere det er jo klart opp til deg :)

Men er valget så vanskelig - når du vet at du ved og ikke gjøre endringene vil fortsette og være overvektig og misfornøyd?

Og ja jeg vet at endringene koster - jeg har grått mine modige tårer og slitt meg frem til vektnedgang, bedre fysisk form og større livsglede. Det er verdt hver tåre, hver ondt jeg har hatt.

Ja det er sant,og jeg vil gjøre noe med livet mitt,får jobbe for det : )

Og jeg er sikker på at det er verdt det,bra du klarte det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...