Flaxseed Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Så også psykiatere. Det er penger som driver alle mennesker. Heldigvis får jeg en så pass godt trygd at jeg kan leve videre. Psykiatere vil hjelpe andre mennesker, men det er pengene som ligger til grunn. NHD tjener over en million i året. Hva trenger han så mye penger til? Jo, det skal jeg si deg. Det er en underliggende griskheten som ligger i alle mennesker. 0 Siter
synonym Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hvis jeg var deg, så ville jeg gjort noe annet enn å sitte på DOL og dumme meg ut. Kjedelig med de bitre innlegga dine. Du bruker din psykdom som unnskyldning til å oppføre deg lite voksent. Ta deg sammen! 0 Siter
Colette Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jeg synes du skal slutte med å sende inn innlegg som bare er til provokasjon og irritasjon. NHD har en lang (10 år?) utdannelse bak seg, som har kostet flesk, og 1 mill. i året er ikke noe for mye for å hjelpe mennesker som sliter psykisk. Det er et svært krevende yrke. Tror vi skal være glade for at noen i det hele tatt orker en slik jobb. 0 Siter
Gjest bitter_fuge Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Sitter du å drikker igjenn nå da, og tar ut bitterheten din via smålighet. På seg selv kjenner man andre tydeligvis. Ville man tjent mest mulig penger som lege, ville man vel neppe jobbet i det offentlige. Eller som psykiater... 0 Siter
Colette Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Sitter du å drikker igjenn nå da, og tar ut bitterheten din via smålighet. På seg selv kjenner man andre tydeligvis. Ville man tjent mest mulig penger som lege, ville man vel neppe jobbet i det offentlige. Eller som psykiater... Helt enig med deg. Den nærmeste sammenligningen jeg kommer, er det å være statsminister. Hvem i all verden orker å sitte i Norges viktigste lederstilling, med topp utdanning - for bare å få kjeft? For bare 1.mill i året? Ikke jeg, i hvert fall. Da kreves det nok en god del idealisme i tillegg. 0 Siter
Gjest nevailer Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Helt enig med deg. Den nærmeste sammenligningen jeg kommer, er det å være statsminister. Hvem i all verden orker å sitte i Norges viktigste lederstilling, med topp utdanning - for bare å få kjeft? For bare 1.mill i året? Ikke jeg, i hvert fall. Da kreves det nok en god del idealisme i tillegg. Ja, 1 mill er lommerusk! 0 Siter
Colette Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ja, 1 mill er lommerusk! Ja, i en slik sammenheng så er det det :-) Aldri i livet om det hadde blitt min jobb:-( 0 Siter
Gjest nevailer Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ja, i en slik sammenheng så er det det :-) Aldri i livet om det hadde blitt min jobb:-( Det finnes folk som ikke hadde tatt jobben for 5 mill eller 10 mill, men det er ikke poenget. 1 mill for den jobben vil de fleste si er godt betalt, utenom psykiatere selv kanskje? 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det finnes folk som ikke hadde tatt jobben for 5 mill eller 10 mill, men det er ikke poenget. 1 mill for den jobben vil de fleste si er godt betalt, utenom psykiatere selv kanskje? Er du sikker på at alt dette er lønnsinntekt? 0 Siter
Colette Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det finnes folk som ikke hadde tatt jobben for 5 mill eller 10 mill, men det er ikke poenget. 1 mill for den jobben vil de fleste si er godt betalt, utenom psykiatere selv kanskje? Snakker du om statsministeren eller en psykiater? Aldri i livet for noen av jobbene, for min del. Får være måte på selvplaging :-( 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Jaja hva er det de sier - det er av fulle folk og unger man får høre sannheten? 0 Siter
PieLill Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Vel, da er det pengene og griskheten som driver deg også. Så hva har du da å klage på? At du ikke har vært like flik å karre til deg som enkelte andre? Men om du kunne så hadde du gjort det? ;-) mvh 0 Siter
Colette Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Vel, da er det pengene og griskheten som driver deg også. Så hva har du da å klage på? At du ikke har vært like flik å karre til deg som enkelte andre? Men om du kunne så hadde du gjort det? ;-) mvh Unnskyld at jeg sier det.....Men for et primintivt og i dumt svar, til en primitiv person...... 0 Siter
Felicia von Krupp Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Unnskyld at jeg sier det.....Men for et primintivt og i dumt svar, til en primitiv person...... Enig med deg. Og den blunkeyen til slutt blir bare for nedlatende. 0 Siter
Colette Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Enig med deg. Og den blunkeyen til slutt blir bare for nedlatende. Ja, ikke minst.....Grøss. 0 Siter
PieLill Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Unnskyld at jeg sier det.....Men for et primintivt og i dumt svar, til en primitiv person...... Til forskjell fra deg har jeg ikke felt noen dom over denne personen som primitiv. Det innlegget jeg svarte på faller såpass mye på sin urimelighet at det ikke pirret de store saklighetsmusklene. Men om nå hovedinnlegger skulle være primitiv slik du hevder, må det jo bare være greit at jeg svarer på samme nivå. Selv synes jeg det kan være greit at noen trekker strikken helt ut, i fortsettelsen av noe jeg sier. Da hører jeg bedre meg selv. mvh 0 Siter
PieLill Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Ja, ikke minst.....Grøss. Grøss. ;-) ;-) ;-) Nå får ikke du sove i natt... 0 Siter
Colette Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Vel, da er det pengene og griskheten som driver deg også. Så hva har du da å klage på? At du ikke har vært like flik å karre til deg som enkelte andre? Men om du kunne så hadde du gjort det? ;-) mvh Hva er dette for slags hovmod? Eller "maktspråk" for å si det på en annen måte? Joda, jeg sover godt i nattt. 0 Siter
Colette Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Til forskjell fra deg har jeg ikke felt noen dom over denne personen som primitiv. Det innlegget jeg svarte på faller såpass mye på sin urimelighet at det ikke pirret de store saklighetsmusklene. Men om nå hovedinnlegger skulle være primitiv slik du hevder, må det jo bare være greit at jeg svarer på samme nivå. Selv synes jeg det kan være greit at noen trekker strikken helt ut, i fortsettelsen av noe jeg sier. Da hører jeg bedre meg selv. mvh Beklager at forrige innlegg ble lagt feil......Det begynner å bli sent, og jeg er trøtt :-) Du svarer som om personen er primitiv, og mer vet ikke jeg . Godnatt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.