Gå til innhold

Hvert menneske er drevet av penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så også psykiatere. Det er penger som driver alle mennesker. Heldigvis får jeg en så pass godt trygd at jeg kan leve videre. Psykiatere vil hjelpe andre mennesker, men det er pengene som ligger til grunn. NHD tjener over en million i året. Hva trenger han så mye penger til? Jo, det skal jeg si deg. Det er en underliggende griskheten som ligger i alle mennesker.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

15

• Colette

9

• Lillemus

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

Skrevet

Hvis jeg var deg, så ville jeg gjort noe annet enn å sitte på DOL og dumme meg ut.

Kjedelig med de bitre innlegga dine.

Du bruker din psykdom som unnskyldning til å oppføre deg lite voksent. Ta deg sammen!

Skrevet

Jeg synes du skal slutte med å sende inn innlegg som bare er til provokasjon og irritasjon. NHD har en lang (10 år?) utdannelse bak seg, som har kostet flesk, og 1 mill. i året er ikke noe for mye for å hjelpe mennesker som sliter psykisk. Det er et svært krevende yrke. Tror vi skal være glade for at noen i det hele tatt orker en slik jobb.

Gjest bitter_fuge
Skrevet

Sitter du å drikker igjenn nå da, og tar ut bitterheten din via smålighet. På seg selv kjenner man andre tydeligvis. Ville man tjent mest mulig penger som lege, ville man vel neppe jobbet i det offentlige. Eller som psykiater...

Skrevet

Sitter du å drikker igjenn nå da, og tar ut bitterheten din via smålighet. På seg selv kjenner man andre tydeligvis. Ville man tjent mest mulig penger som lege, ville man vel neppe jobbet i det offentlige. Eller som psykiater...

Helt enig med deg. Den nærmeste sammenligningen jeg kommer, er det å være statsminister. Hvem i all verden orker å sitte i Norges viktigste lederstilling, med topp utdanning - for bare å få kjeft? For bare 1.mill i året? Ikke jeg, i hvert fall. Da kreves det nok en god del idealisme i tillegg.

Gjest nevailer
Skrevet

Helt enig med deg. Den nærmeste sammenligningen jeg kommer, er det å være statsminister. Hvem i all verden orker å sitte i Norges viktigste lederstilling, med topp utdanning - for bare å få kjeft? For bare 1.mill i året? Ikke jeg, i hvert fall. Da kreves det nok en god del idealisme i tillegg.

Ja, 1 mill er lommerusk! ;)

Skrevet

Ja, 1 mill er lommerusk! ;)

Ja, i en slik sammenheng så er det det :-) Aldri i livet om det hadde blitt min jobb:-(

Gjest nevailer
Skrevet

Ja, i en slik sammenheng så er det det :-) Aldri i livet om det hadde blitt min jobb:-(

Det finnes folk som ikke hadde tatt jobben for 5 mill eller 10 mill, men det er ikke poenget. 1 mill for den jobben vil de fleste si er godt betalt, utenom psykiatere selv kanskje?

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Det finnes folk som ikke hadde tatt jobben for 5 mill eller 10 mill, men det er ikke poenget. 1 mill for den jobben vil de fleste si er godt betalt, utenom psykiatere selv kanskje?

Er du sikker på at alt dette er lønnsinntekt?

Skrevet

Snakker du om statsministeren eller en psykiater? Aldri i livet for noen av jobbene, for min del. Får være måte på selvplaging :-(

Gjest plingpling
Skrevet

Jaja hva er det de sier - det er av fulle folk og unger man får høre sannheten?

Skrevet

Vel, da er det pengene og griskheten som driver deg også. Så hva har du da å klage på?

At du ikke har vært like flik å karre til deg som enkelte andre? Men om du kunne så hadde du gjort det?

;-)

mvh

Skrevet

Vel, da er det pengene og griskheten som driver deg også. Så hva har du da å klage på?

At du ikke har vært like flik å karre til deg som enkelte andre? Men om du kunne så hadde du gjort det?

;-)

mvh

Unnskyld at jeg sier det.....Men for et primintivt og i dumt svar, til en primitiv person......

Felicia von Krupp
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det.....Men for et primintivt og i dumt svar, til en primitiv person......

Enig med deg. Og den blunkeyen til slutt blir bare for nedlatende.

Skrevet

Enig med deg. Og den blunkeyen til slutt blir bare for nedlatende.

Ja, ikke minst.....Grøss.

Skrevet

Til forskjell fra deg har jeg ikke felt noen dom over denne personen som primitiv.

Det innlegget jeg svarte på faller såpass mye på sin urimelighet at det ikke pirret de store saklighetsmusklene.

Men om nå hovedinnlegger skulle være primitiv slik du hevder, må det jo bare være greit at jeg svarer på samme nivå.

Selv synes jeg det kan være greit at noen trekker strikken helt ut, i fortsettelsen av noe jeg sier. Da hører jeg bedre meg selv.

mvh

Skrevet

Ja, ikke minst.....Grøss.

Grøss.

;-)

;-)

;-)

Nå får ikke du sove i natt...

Skrevet

;-)

mvh

Hva er dette for slags hovmod? Eller "maktspråk" for å si det på en annen måte?

Joda, jeg sover godt i nattt.

Skrevet

Til forskjell fra deg har jeg ikke felt noen dom over denne personen som primitiv.

Det innlegget jeg svarte på faller såpass mye på sin urimelighet at det ikke pirret de store saklighetsmusklene.

Men om nå hovedinnlegger skulle være primitiv slik du hevder, må det jo bare være greit at jeg svarer på samme nivå.

Selv synes jeg det kan være greit at noen trekker strikken helt ut, i fortsettelsen av noe jeg sier. Da hører jeg bedre meg selv.

mvh

Beklager at forrige innlegg ble lagt feil......Det begynner å bli sent, og jeg er trøtt :-) Du svarer som om personen er primitiv, og mer vet ikke jeg .

Godnatt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...