Gå til innhold

Trange rom og åpne plasser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Siden du vil ha synspunkter på denne boken regner jeg med at du sliter med angst som jeg? Dette er en bok som jeg anbefaler på det varmeste!! Kjøpte selv boken i starten av min sykdomsperiode, og den hjalp meg til bedre å kunne forstå angsten og hvordan jeg kunne begynne å mestre den. Angsten ble på denne måten ikke så "skummel" som den ellers ville vært, for angst er vondt. Boka er skrevet på en optimistisk og lett forståelig måte, og som raskt fikk meg til å forstå at det er mulig å bli frisk av angst, og gav meg tips om hvordan jeg kunne begynne arbeidet med å bekjempe den. Jeg fikk rett og slett "guts" til å kjempe!!!! Har den på nattbordet og tar den frem med jevne mellomrom for å friske opp litt "kunnskaper" :-) Siden angst og depresjon ofte henger sammen så er også boka "Lykketyvene" av samme forfattere en verdt en investering. Den tar for seg depresjon. Ønsker deg lykke til, og vil du skal vite at selv om det er tøfft, så får du lønn for strevet om du står på!! Lykke til og god helg :-)

Heisann! Siden du vil ha synspunkter på denne boken regner jeg med at du sliter med angst som jeg? Dette er en bok som jeg anbefaler på det varmeste!! Kjøpte selv boken i starten av min sykdomsperiode, og den hjalp meg til bedre å kunne forstå angsten og hvordan jeg kunne begynne å mestre den. Angsten ble på denne måten ikke så "skummel" som den ellers ville vært, for angst er vondt. Boka er skrevet på en optimistisk og lett forståelig måte, og som raskt fikk meg til å forstå at det er mulig å bli frisk av angst, og gav meg tips om hvordan jeg kunne begynne arbeidet med å bekjempe den. Jeg fikk rett og slett "guts" til å kjempe!!!! Har den på nattbordet og tar den frem med jevne mellomrom for å friske opp litt "kunnskaper" :-) Siden angst og depresjon ofte henger sammen så er også boka "Lykketyvene" av samme forfattere en verdt en investering. Den tar for seg depresjon. Ønsker deg lykke til, og vil du skal vite at selv om det er tøfft, så får du lønn for strevet om du står på!! Lykke til og god helg :-)

Hjertelig tusen takk!

Skal skaffe meg disse bøkene før sommerferien, det er sikkert!

Jo, jeg er plaget med litt angst....men heldigvis ikke i alvorlig grad.

Ønsker bare ikke at angsten skal hemme meg i å leve det livet jeg ønsker å leve - og har innsett at jeg må "gjøre jobben sjøl" -

dvs. kjempe for en bedre/lettere hverdag.

God helg til deg også!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...