Gå til innhold

Zyprexa 3

Anbefalte innlegg

Gjest zyprexaa
Skrevet

Så zyprexa ødelegger skader altså bukspyttkjertelen?? det er vel den som styrer blodsukkeret?

har nhd noen kommentar?

Nå som jeg har brukt 2,5 mg i to år og fortsatt har normalt blodsukker om enn noe høyere enn før, vil det si at jeg da ikke er i faresonen? Eller vil det øke sakte men sikkert? gjelder det samme med kiloer- øking sakte med sikkert?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er under overvåkning av helsemyndighetene. Du kan trygt fortsette å bruke Zyprexa.

Dersom alt som har fått erstatning i en rettsal i USA skal unngås, blir det ikke mye igjen verken å spise drikke eller innta om en skulle være syk.

Gjest xyprexaa
Skrevet

Dette er under overvåkning av helsemyndighetene. Du kan trygt fortsette å bruke Zyprexa.

Dersom alt som har fått erstatning i en rettsal i USA skal unngås, blir det ikke mye igjen verken å spise drikke eller innta om en skulle være syk.

Hvordan kan man være trygg på et medikament som gir overvekt, høye blodsukkerverdier med mulig diabetes og også rapporterte blodpropp?/hjerneblødning tilfeller og som er under oppsyn av helsemyndigheter?

Er ssri og under oppsyn av helsemyndigheter?. Hvor lenge har zyprexa vært på markedet? kjenner man langtidsvirkninger?

Jeg har prøvd men synes det er vanskelig å slutte på zyprexa, og så har jeg masse angst og deprejon som kommer og går så de lindrer denne uholdbare tilstanden etter at jeg har tatt de om kvelden. Min fripause

Gjest krakradada
Skrevet

Hvordan kan man være trygg på et medikament som gir overvekt, høye blodsukkerverdier med mulig diabetes og også rapporterte blodpropp?/hjerneblødning tilfeller og som er under oppsyn av helsemyndigheter?

Er ssri og under oppsyn av helsemyndigheter?. Hvor lenge har zyprexa vært på markedet? kjenner man langtidsvirkninger?

Jeg har prøvd men synes det er vanskelig å slutte på zyprexa, og så har jeg masse angst og deprejon som kommer og går så de lindrer denne uholdbare tilstanden etter at jeg har tatt de om kvelden. Min fripause

Trygg kan du jo aldri være når det kommer til hva du kan rammes av ulike bivirkninger på ulike preparater. Det gjelder jo alle type medikamenter - være seg om du skal medisineres for fysisk eller psykisk sykdom.

Mange SSRI OG AD'er står på overvåkingslisten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...