Gå til innhold

Ssri - sensur (PPP)

Gjest fremogtilbakeoglikelangt

Anbefalte innlegg

Gjest er bedre uten
Skrevet

helt ukjent problematikk for meg som var brukt legens foreskrevne valiumdose siden 1980. De har hjulpet meg gjennom livet- ville selvsagt helst ikke hatt bruk for medisiner av noe slag, men slik ble ikke livet for meg. har prøvd mange andre alternativer inklusive ssri og terapi, men det er valium jeg kan stole på. ssri forverret det hele til de grader. vet godt at benzo ikke helbreder,( men det gjør ikke ad heller). men de kan hjelpe deg til å ha et tilnærmet normalt liv selv med angst

Ja hvis det er ingen vei utenom. Men jeg trodde heller jeg aldri skulle klare meg uten men gjør det nå. Det var psykiateren jeg går til som fortalte meg dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest benzor
Skrevet

Ja hvis det er ingen vei utenom. Men jeg trodde heller jeg aldri skulle klare meg uten men gjør det nå. Det var psykiateren jeg går til som fortalte meg dette.

bruker du antideppressiva?

Gjest er bedre uten
Skrevet

bruker du antideppressiva?

Nei, ingenting annet enn vallergan til natta.

Gjest benzor
Skrevet

Nei, ingenting annet enn vallergan til natta.

brukte du mye benzo og hvilke slag. ble du bra av ad

Gjest er bedre uten
Skrevet

brukte du mye benzo og hvilke slag. ble du bra av ad

Brukte ikke så mye benzo egentlig, men jevnt hver dag. Oppdaget at det forandret meg veldig som person og jeg klarte ikke ta ordentlig tak i problemene mine. Gikk også på ad, men syntes ikke det fungerte noe særlig. Så alt i alt har jeg hatt lite hjelp av medisiner. Utrolig hva man takler uten, om en må. Kan være ekstra ubehagelig en periode, men utsiktene til bedring er jo også mye større, så gjelder å holde ut en periode som kan være ubehagelig og kaotisk. Når det er sagt, så er det vel en del som bør gå på medisiner og ikke klarer seg uten. Men dette bør vel legen vite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...