Gå til innhold

"Du har svart inkonsistent på for mange spørsm."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg denne meldingen / dette resultatet for andre gang.

Enten så er det noe galt med meg i forhold til å ha et stabilt eller integrert syn på meg selv, eller så er dette en meget dårlig test.

Videoannonse
Annonse
Gjest krakradada
Skrevet

Det er nok det første :) Jeg tok den i stad, samboeren tok den og flere andre her har tatt den - ingen har støtt på samme problem som deg. Enten har vi fått utslag på den ene eller andre siden.

Gjest krakradada
Skrevet

Ok, kjekt å vite. =)

Lurer på hva det fenomenet/symptomet heter jeg... det må jo være noe psykt...

Kanskje du bare er heeeeeeeelt spesiell :)

Gjest krakradada
Skrevet

Nah. =)

Jeg tror det symptomet/fenomenet henger sammen med stor jeg-svakhet jeg...

Du sitter på svaret - ikke jeg :) Kom bare med et forslag jeg :)

Skrevet

Det er flere spørsmål som gjentas, men med "motsatt fortegn". For eksempel: "Har du lett for å huske ansikter?" og "Synes du det er vanskelig å huske ansikter?

For at du skal svare konsekvent på dette, må du altså enten svare JA+NEI eller NEI+JA. Svarer du JA på begge eller NEI på begge, så er det inkonsekvent.

Og dersom du har flere slike inkonsekvente svare, antar jeg at du får den beskjeden du viser til.

Men jeg aner ikke hvorfor du svarer inkonsekvent. Kanskje du ikke klarer å se nyanseforskjellene i spørsmålene når de "snus" på den måten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...