Gjest Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Nå fikk jeg denne meldingen / dette resultatet for andre gang. Enten så er det noe galt med meg i forhold til å ha et stabilt eller integrert syn på meg selv, eller så er dette en meget dårlig test. 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Det er nok det første Jeg tok den i stad, samboeren tok den og flere andre her har tatt den - ingen har støtt på samme problem som deg. Enten har vi fått utslag på den ene eller andre siden. 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ok, kjekt å vite. =) Lurer på hva det fenomenet/symptomet heter jeg... det må jo være noe psykt... Kanskje du bare er heeeeeeeelt spesiell 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Nah. =) Jeg tror det symptomet/fenomenet henger sammen med stor jeg-svakhet jeg... Du sitter på svaret - ikke jeg Kom bare med et forslag jeg 0 Siter
morsan Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det er flere spørsmål som gjentas, men med "motsatt fortegn". For eksempel: "Har du lett for å huske ansikter?" og "Synes du det er vanskelig å huske ansikter? For at du skal svare konsekvent på dette, må du altså enten svare JA+NEI eller NEI+JA. Svarer du JA på begge eller NEI på begge, så er det inkonsekvent. Og dersom du har flere slike inkonsekvente svare, antar jeg at du får den beskjeden du viser til. Men jeg aner ikke hvorfor du svarer inkonsekvent. Kanskje du ikke klarer å se nyanseforskjellene i spørsmålene når de "snus" på den måten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.