Gå til innhold

Forum for psykiske lidelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere til et bra forum for å bare snakke og få ut fortvilelsen p.g.a. psykiske lidelser? Jeg er redd for å bruke opp venner og familie, prøver derfor å holde meg mest mulig oppegående. Jeg ønsker et forum der det er aktivitet.

Jeg er litt desperat nå. Forstår at dette forumet er mest for konkrete spørsmål og ikke for å få ut desperasjonen til alle tider. Jeg føler at jeg er litt masete her på forumet nå for tiden og ikke slik jeg ønsker å være.

Videoannonse
Annonse
serenity777
Skrevet

For noen år siden brukte jeg www.deppa.com vet ikke om de er noe aktive lengre, jeg gidder ikke registrere meg for å finne ut.

Jeg mener å huske det var mye negativt der, mye sykdomsprat, men det blir det jo på sånne steder. Ellers så har du jo dol.

http://groups.msn.com og yahoo groups o.l finner man mange veldrevne samtalegrupper, men disse er på engelsk. Driver ett slikt ett selv.

Gjest imzedimze
Skrevet

er en del lukkede grupper for sånt på nettby.no vet jeg

Skrevet

For noen år siden brukte jeg www.deppa.com vet ikke om de er noe aktive lengre, jeg gidder ikke registrere meg for å finne ut.

Jeg mener å huske det var mye negativt der, mye sykdomsprat, men det blir det jo på sånne steder. Ellers så har du jo dol.

http://groups.msn.com og yahoo groups o.l finner man mange veldrevne samtalegrupper, men disse er på engelsk. Driver ett slikt ett selv.

Jeg så litt på siden til nettby.no og deppa.com. Du må gi ifra deg en del personlig informasjon, noe jeg ikke ønsker å gjøre. Jeg ønsker å kunne være anonym på et forum. Her på dol føler jeg det er mest beregnet på generelle spørsmål vi lurer på, derfor føler jeg at jeg maser litt for mye om det samme. Engelske forum nytter ikke for meg.

Har sett litt på bipolart treffpunkt p.g.a. at jeg har tilbakevendende depresjon, svinger mye og går på lamictal. Jeg har ikke fått noe bp diagonose, derfor vet jeg ikke om det heller blir rett forum.

Skrevet

Jeg brukte SOL for en god stund tilbake. Fikk tømt meg litt der, for en kort periode hvor jeg hadde det ekstra vanskelig. Når du kjenner at du kanskje "bruker opp folk" så sier jo fornuften din at du kanskje tømmer deg for mye. Vi kan ikke bruke mennesker rundt oss som søplebøtter. Tror også det er viktig å prøve ikke dyrke å være syk. Man kan ha plager uten at man må la det definere hvem man er fullt og helt.

Skrevet

Jeg brukte SOL for en god stund tilbake. Fikk tømt meg litt der, for en kort periode hvor jeg hadde det ekstra vanskelig. Når du kjenner at du kanskje "bruker opp folk" så sier jo fornuften din at du kanskje tømmer deg for mye. Vi kan ikke bruke mennesker rundt oss som søplebøtter. Tror også det er viktig å prøve ikke dyrke å være syk. Man kan ha plager uten at man må la det definere hvem man er fullt og helt.

Jeg snakker lite med venner og familie om det. Prøver å vise meg mest mulig bra, men de merker det som oftest likevel. Jeg vet det er belastende for dem når de merker at jeg blir dårlig. Jeg har hatt det slik i mange år. Om jeg har mange rundt meg føler jeg meg likevel ensom når jeg ikke snakker om det. Det er derfor jeg trenger en plass og kunne få "snakke" uten å hele tiden ta meg sammen.

Skrevet

Hei mogs.

Syns du skal fortsette å bruke forumet her så lenge du syns det kan hjelpe deg. Her er det plass til alle.

Personlig kjenner jeg meg godt igjen i de plagene du strir med, og det er ikke lett når det står på som værst.Det vet jeg alt om.

Håper at du snart ser lyset i tunnellen.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...