Gå til innhold

Hva i huleste skjedde? NHD el. noen med peiling

Anbefalte innlegg

Gjest craysse
Skrevet

Går på cipralex, roacutan og remeron. I helga var jeg på festival. Å etter at vi kom hjem fra festivalen fikk jeg i meg hasj el. noe annet sprøtt. Er totalt imot alt som har med narkotoka å gjøre. Var en hendig uhell som jeg ikke husker så mye av. Men det jeg ikke glemmer er at jeg vaset rundt i nabolaget, fant ikke noen lighter og dermed knuste vinduet i et bolighus for å få tak i en lighter. JESUS! Kan hasj virkelig få en til å bli så gal.? Jeg virkelig skjemst. Skremte vettet av et stakkars par. Har gitt dem navnet mitt o.s.v og lovt jeg skal betale alt. Men hva skjedde? Noen som kan hjelpe meg? La meg inn på psykiatrisk etterpå. Here I am no.

Videoannonse
Annonse
Gjest krakradada
Skrevet

Får du ikke hjelp der du er da? De kan vel gi deg noen gode forklaringer på hvorfor ikke blande medikamenter og rusmidler kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...