Gjest craysse Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Går på cipralex, roacutan og remeron. I helga var jeg på festival. Å etter at vi kom hjem fra festivalen fikk jeg i meg hasj el. noe annet sprøtt. Er totalt imot alt som har med narkotoka å gjøre. Var en hendig uhell som jeg ikke husker så mye av. Men det jeg ikke glemmer er at jeg vaset rundt i nabolaget, fant ikke noen lighter og dermed knuste vinduet i et bolighus for å få tak i en lighter. JESUS! Kan hasj virkelig få en til å bli så gal.? Jeg virkelig skjemst. Skremte vettet av et stakkars par. Har gitt dem navnet mitt o.s.v og lovt jeg skal betale alt. Men hva skjedde? Noen som kan hjelpe meg? La meg inn på psykiatrisk etterpå. Here I am no. 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Får du ikke hjelp der du er da? De kan vel gi deg noen gode forklaringer på hvorfor ikke blande medikamenter og rusmidler kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.