Gå til innhold

Kan SSRI styre hva man tenker?

Anbefalte innlegg

*iselin* 08
Skrevet

Hei!

Jeg er ei ung jente som begynte på cipralex for bare litt over 2 mnd. siden. Går nå på full dose (20 mg) på den femte dagen. Jeg merker at medisinen har begynt å hjelpe meg - at jeg er mye mer rolig og avslappet og ser lysere på livet enn hva jeg har gjort på lenge. Så jeg er utrolig glad for at slik medisin finnes:-)

Men nå er jeg rett og slett nyskjerrig, og forbauset over hvor mye den lille tablett-dingsen faktisk kan forandre livet. Jeg har fått masse kommentarer fra andre også, om hvor bra jeg ser ut, og at jeg virker så glad og fornøyd. det er jo veldig koselig at andre også ser og merker det da:-)

Men ang. cipralexen; hva er det den egentlig gjør i hjernen min? Hvordan kan den få meg til å endre mine egne tanker, og til å bli mindre urolig og redd? Kan den rett og slett få meg til å tenke annerledes? Jeg er i så fall meget forbauset og imponert over at det faktisk går an!

Så lurer jeg også på om denne medisinen øker appetitten? Jeg har fått større matlyst, og blir fortere sulten igjen etter siste måltid. Har begynt å legge på meg litt, noe som faktisk er helt greit siden jeg er ganske slank:)

Håper noen kan gi meg noen svar.

Hilsen Iselin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...