Gjest gecko18 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 jeg er en snart 19 år gammel jente. jeg har i lang tid lurt på om jeg er manisk depressiv/ har bipolar lidelse. jeg har gått til psykolog gjennom skolen i ca 2 år, men sluttet for en stund tilbake grunnet at psykologen min sluttet. jeg nevnte aldri for noen av de jeg gikk i samtale til at jeg trodde at jeg hadde denne lidelsen, fordi jeg tror at jeg har en mild form av det i så fall. jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i snart ett år nå, men forholdet begynner å skrante grunnet mitt temperament og humørsvingninger. jeg skaper også lett problemer og krangler. for et par måneder siden tror jeg at jeg fikk mitt første angstanfall. jeg var på en buss og jeg måtte av. angstfølelsen krøp over meg, og jeg taklet bare ikke å være der. klarte ikke å snakke og skalv over hele meg. var dette et angstanfall? jeg var også påvirket av alkohol da, men ikke mye. hva skal jeg gjøre? jeg slutter på skolen om to uker, så psykologen gjennom skolen er ikke noe alternativ. hva er typiske kjennetegn på manisk depressiv/bipolar lidelese, og er det noen forskjell på disse to? ut i fra min forklaring, tror du at det kan være noen mulighet for at jeg har noen spesifikk lidelse? i så fall hva? OG: hvordan bytter man fastlege? håper på et svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308283-bipolar-lidelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.