Gå til innhold

Zoloft: depresjon som bivirkning?

Anbefalte innlegg

Gjest Zoloftt
Skrevet

Har du fått depresjon som bivirkning på Zoloftbruk? Er det vanlig?

Hvilke andre bivirkninger har du fått?

Videoannonse
Annonse
Gjest hallosann
Skrevet

I følge pakningsvedlegget kan man det - hvor vanlig det er vet jeg ikke.

Min erfaring med bivirkninger: suicidale tanker, økt angst, strømlignende støt i overkropp og hode, hodepine, kvalme, magesmerter, svimmelhet, nattesvette og mareritt. Og i tillegg seponeringsproblematikken da selvsagt.

Lite hyggelig opplevelse.

Gjest Zoloftt
Skrevet

Min erfaring med bivirkninger: suicidale tanker, økt angst, strømlignende støt i overkropp og hode, hodepine, kvalme, magesmerter, svimmelhet, nattesvette og mareritt. Og i tillegg seponeringsproblematikken da selvsagt.

Man kan jo spørre seg hvem den hjelper?? Hvis det er så ufattelig mye bivirkninger.....

Gjest hallosann
Skrevet

Man kan jo spørre seg hvem den hjelper?? Hvis det er så ufattelig mye bivirkninger.....

Ja det stilles stadig oftere spørsmål om det og flere spørsmål tror jeg vil komme. Men dette beskrevet er mine erfaringer, jeg håper da vitterlig ikke de fleste må igjennom det h'.

Gjest Zoloftt
Skrevet

Kan du beskrive de strømliknende støtene?

Gjest hallosann
Skrevet

Kan du beskrive de strømliknende støtene?

Det bare smalt til i brystet (noen ganger bare i hodet) og spredte seg oppover langs overkroppen, ut i armer og opp i hodet. Jeg kan ikke beskrive det noe annerledes en at det kjentes ut som om jeg fikk kraftige støt, men at det varte lengre. Og som regel merket jeg det da også på synet og hvert støt ble som regel avsluttet med sterk hodepine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...