Gå til innhold

Livet før og etter litium :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt og "reklamere" litt for denne medisinen. Og nei, jeg er ikke betalt av noen for å gjøre dette :-)

Før litium: Lå i senga så ofte som mulig, skjønte ikke vitsen med å stå opp?

Med litium: Sitter her og skjønner ikke hvorfor jeg skal legge meg? Det er da ikke noe moro. Har tusen ting jeg har lyst til å gjøre først.

Hadde jeg bare funnet denne medisinen da jeg var ca 16 år gammel, nå er jeg over 40. Livet mitt kunne vært ganske anneledes da, tror jeg.

Hvis det er sånn dere friske har det til vanlig, som jeg er nå, må jeg si dere har det godt...heldiggriser, vit å sett pris på dette!!

Videoannonse
Annonse
Gjest lithium
Skrevet

Lithium snudde opp ned på livet mitt også, det går et skarpt skille før og etter lithium. Jeg sier som deg, hadde jeg enda fått det for mange år siden. Men det fikk jeg ikke, bipolar lidelse var bare en motediagnose må vite, ikke noe jeg hadde.

Så flott at det fungerer for deg :) Du og jeg er av de heldige, det er ikke alle det fungerer like godt for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...