Gjest owje Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Må bare skryte litt og "reklamere" litt for denne medisinen. Og nei, jeg er ikke betalt av noen for å gjøre dette :-) Før litium: Lå i senga så ofte som mulig, skjønte ikke vitsen med å stå opp? Med litium: Sitter her og skjønner ikke hvorfor jeg skal legge meg? Det er da ikke noe moro. Har tusen ting jeg har lyst til å gjøre først. Hadde jeg bare funnet denne medisinen da jeg var ca 16 år gammel, nå er jeg over 40. Livet mitt kunne vært ganske anneledes da, tror jeg. Hvis det er sånn dere friske har det til vanlig, som jeg er nå, må jeg si dere har det godt...heldiggriser, vit å sett pris på dette!! 0 Siter
Gjest lithium Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Lithium snudde opp ned på livet mitt også, det går et skarpt skille før og etter lithium. Jeg sier som deg, hadde jeg enda fått det for mange år siden. Men det fikk jeg ikke, bipolar lidelse var bare en motediagnose må vite, ikke noe jeg hadde. Så flott at det fungerer for deg Du og jeg er av de heldige, det er ikke alle det fungerer like godt for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.