Gå til innhold

Nils Håvard Dahl eller andre som vet.

Anbefalte innlegg

Gjest anno anno anno
Skrevet

En psykisk utviklingshemmet autist med veldig mye tvang og muligens bipolaritet.

Finnes det gode medisiner, eller er det greit nok når vedkommende har trygge rammer rundt seg?

Evt hvilke medisiner?

Har du noen gode artikler om denne type komorbiditet?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har ingen kunnskap om denne kombinasjonen av lidelser.

Gjest Liza i London
Skrevet

Hvis du går inn på NICE ( national Institute for Health and Clinical Excellence...gjør et google søk, jeg klarer ikke å poste linker) og leter deg videre til mental health and Learning disability så vil du finne gode artikler

Skrevet

Både de med pu og de med autisme kan reagere atypisk på medisiner. Mer vet jeg ikke.

Gjest anno anno anno
Skrevet

Jeg har ingen kunnskap om denne kombinasjonen av lidelser.

Ok, takk for svar.

Ha en fin kveld. :-)

Gjest anno anno anno
Skrevet

Hvis du går inn på NICE ( national Institute for Health and Clinical Excellence...gjør et google søk, jeg klarer ikke å poste linker) og leter deg videre til mental health and Learning disability så vil du finne gode artikler

Tusen takk :-) Det skal jeg gjøre, godt å få slike tips til gode søkesider.

Spennende felt dette her.

Ha ei fin natt (siden du er et dol nattdyr ;-) )...

Gjest anno anno anno
Skrevet

Både de med pu og de med autisme kan reagere atypisk på medisiner. Mer vet jeg ikke.

Ok :-) Takk, greit å vite.

Ha en fin kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...