Gjest anno anno anno Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 En psykisk utviklingshemmet autist med veldig mye tvang og muligens bipolaritet. Finnes det gode medisiner, eller er det greit nok når vedkommende har trygge rammer rundt seg? Evt hvilke medisiner? Har du noen gode artikler om denne type komorbiditet? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har ingen kunnskap om denne kombinasjonen av lidelser. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hvis du går inn på NICE ( national Institute for Health and Clinical Excellence...gjør et google søk, jeg klarer ikke å poste linker) og leter deg videre til mental health and Learning disability så vil du finne gode artikler 0 Siter
ariadne Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Både de med pu og de med autisme kan reagere atypisk på medisiner. Mer vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest anno anno anno Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ingen kunnskap om denne kombinasjonen av lidelser. Ok, takk for svar. Ha en fin kveld. :-) 0 Siter
Gjest anno anno anno Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hvis du går inn på NICE ( national Institute for Health and Clinical Excellence...gjør et google søk, jeg klarer ikke å poste linker) og leter deg videre til mental health and Learning disability så vil du finne gode artikler Tusen takk :-) Det skal jeg gjøre, godt å få slike tips til gode søkesider. Spennende felt dette her. Ha ei fin natt (siden du er et dol nattdyr ;-) )... 0 Siter
Gjest anno anno anno Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Både de med pu og de med autisme kan reagere atypisk på medisiner. Mer vet jeg ikke. Ok :-) Takk, greit å vite. Ha en fin kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.