Gjest labilitet Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Vurderer å starte på den pga tankekaos og katastrofeangst/GAD (5 mg). Vært fint å høre om erfaringer dere har hatt med den, bivirkninger, om det virket osv..takk. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har gått på abilify,og det hjalp mot tankekjør. Eneste bivirkningen jeg kjente var at jeg ble veldig stiv i kroppen til å begynne med,det gikk over etterhvert. 0 Siter
Gjest labilitet Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har gått på abilify,og det hjalp mot tankekjør. Eneste bivirkningen jeg kjente var at jeg ble veldig stiv i kroppen til å begynne med,det gikk over etterhvert. Ok,takk for tilbakemelding.Vet du om det virker med en gang, eller hvor lang tid tar det før den begynner å virke? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Ok,takk for tilbakemelding.Vet du om det virker med en gang, eller hvor lang tid tar det før den begynner å virke? Det virket ganske kjappt på meg : ) 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Det virket ganske kjappt på meg : ) Jeg ble så sucidal at jeg måtte slutte med abilify. Bruker heller Trilafon mot "tankekjør" med godt resultat. 0 Siter
sunitram Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Sjekk denne: http://www.revolutionhealth.com/drugs-treatments/rating/abilify-for-generalized-anxiety-disorder-gad 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ble så sucidal at jeg måtte slutte med abilify. Bruker heller Trilafon mot "tankekjør" med godt resultat. Uff da : ( Godt at du har funnet noe som funker for deg : ) Abilify funket ikke opptimalt for meg,så derfor sluttet jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.