Gå til innhold

Hva er det med meg???

Anbefalte innlegg

Gjest heartme
Skrevet

For 1,5 år siden begynte jeg på Cipralex etter perioder med nedstemthet. I januar følte jeg at jeg var klar for slutte med tablettene, og begynte å trappe ned etter samråd med legen min. Men etter en måned følte jeg meg verre enn noen gang. Jeg ble sint og irritabel, og stakkars den som sa eller gjorde noe feil. Da kunne jeg eksplodere! Jeg begynte så å ta samme dose som legen hadde skrevet ut til meg igjen. Nå har det vært en periode som jeg har vært trist og lei meg igjen. Har vel jevnt over vært det siden i vinter.Jeg er likegyldig ovenfor regninger og økonomien. Bruker det jeg har til det er slutt og da må jeg leve på min mann til lønnen min kommer på konto igjen. Jeg er veldig glemst og fjern, og jeg sliter med sinnet mitt. Føler kanskje at tablettene jeg går på ikke virker som de skal. Er jeg deprimert og kun det?? Jeg blir så veldig trist og lei meg. Tenker på at jeg skal forbli sånn for alltid, og det orker jeg virkelig ikke!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...