Gå til innhold

angst anfall ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, har skrevet dette på et inlegg men er ny her, så aner ikke åssn dette fungere, hehe, har et søskenbarn/venninne som har slitt med merkelig anfall siden hu var lita, men som nå har begynt å bli virkelig plagsomt for henne... det som skjer er at like før anfallet så kjennes det ut som hun svever deilig på en sky, så statert det tanker og rase i lynets hastighet gjennom hodet hennes, akkurat som om det blir fortalt til henne med høy stemme, alle sansene er ekstremt skjerpet, når hu ser på foten sin og rører den, ser det ut som hu sparker villt sier hun, samme gjelder stemmer, alt høres så mye høyere ut enn det er... dette varer fra 2- 15 min, alt ettersom...tenkte på angst, men høres ut som rare symptomer... har du noen ide om hva dette kan være ? jeg tror nemmelig det er ett eller annet psykisk men klarer ikke finne ut hva, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har hatt akkurat slike anfall som du beskriver, men det er mange år siden og det har helt gitt seg. Jeg er nå 39. Når jeg var mellom 20 og 25 fikk jeg slike «anfall» Det suste for ørene, alle lyder ble kjempehøye og jeg var redd. Anfallene kom som regel når jeg var alene. Og da når som helst, gjerne mens jeg lagde mat eller gjorde andre helt vanlige ting. Jeg fortalte aldri om dette til noen, fordi jeg ikke forstod noe av det. Senere i livet har jeg skjønt at dette antakelig var angstanfall. Jeg aner ikke hvorfor jeg fikk disse anfallene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...