Gå til innhold

Hva er det med meg? Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Uten fast nick her inne...
Skrevet

Jeg er ei voksen dame, ikke av de eldste og ikke av de helt yngste heller..

Jeg er egentlig ei positiv og glad jente, men med en veldig sterk rettferdighetssans! OG jeg vet hvor jeg vil ha skapet..

-Dette kan jo være både en styrke og en svakhet.

Vel vel.. Jeg tenker ofte negative konsekvenser i alt.. problemer langt frem i tid, dersomatte hvisomatte...

Jeg skal f.eks. leie en bolig.. nå, før kontraktskriving er jeg livredd for at huseier skal si meg opp etter 1,5 år fordi sønnen eller datteren hans skal flytte dit.. Dette tar nattesøvnen fra meg, og all energi blir borte.. (tenker på ungene mine... at de kanskje da vil bli husløse på et trangt leiemarked). -Huseier har sag en leietid på minst 4-5 år... men tanken er der fortsatt..

Jeg tenker på konfirmasjonen til eldstemann som er om 5 år.. TENK om jeg ikke får råd til å la barnet konfirmere seg..

TENK om ditt TENK om datt...

Er det noen som kan hjelpe meg og gi meg råd om hva jeg kan gjøre for å kvitte meg med disse tankene?

Sist uke var jeg SÅÅÅ optimist... Denne uken er jeg helt i bånn og klarer ingen ting fordi jeg er så bekymret og nedfor...

Jeg synes det er vanskelig å ta valg, fordi jeg er redd for å ta "gale" valg... osv..

Er jeg syk???? -Ønsker jo ikke å være det...

Videoannonse
Annonse
Gjest uten fast nick jeg og
Skrevet

KAn høres litt ut som generalisert angst (GAD)/bekyrmingsangst. Hardet på samme måte selv.

Jeg får SSRI mot d, det virker til en viss grad.+ (meta)kogntiv terapi.

Skrevet

KAn høres litt ut som generalisert angst (GAD)/bekyrmingsangst. Hardet på samme måte selv.

Jeg får SSRI mot d, det virker til en viss grad.+ (meta)kogntiv terapi.

Jeg nekter liksom å tro at jeg trenger medisiner.. MEN samtale/kognitiv terapi... hjelp til å sortere, tenke klart etc. tror jeg nok kanskje jeg kunne dratt nytte av.. men...

Billy the kid
Skrevet

Det er mange som har det sånn.. spesielt damer jeg kjenner.

Egentlig rart du ikke har fått flere svar...

Gjest krakradada
Skrevet

Vel er det noe som kalles bekymringsangst - så høres det ut som det. Da har du vel det i likhet med sikkert 90% av den kvinnelige delen av befolkningen :)

Skrevet

Jeg kunne virkelig trengt hjelp til å vite hva jeg kan gjøre med dette.. Det er et helvete for meg, og jeg sliter meg ut ved å være så redd og usikker for alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...