Gå til innhold

Seponering.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Får man abstninenser og bivirkninger,når man seponerer fluoxetin og concerta?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En får i hvert fall tilbakefall av sykdommen om en seonerer Concerta

Gjest D*lilith
Skrevet

En får i hvert fall tilbakefall av sykdommen om en seonerer Concerta

Sønnen min skal være innlagt en uke til nå,så skal han ha sommerferie,han skal innlegges til høsten igjen.

Tenkte han skulle få prøve uten concerta å se hvordan det gikk,han glemte å ta dem en dag,men da var han rolig fordet.

Gjest blir så bekymret!
Skrevet

Sønnen min skal være innlagt en uke til nå,så skal han ha sommerferie,han skal innlegges til høsten igjen.

Tenkte han skulle få prøve uten concerta å se hvordan det gikk,han glemte å ta dem en dag,men da var han rolig fordet.

Det er mulig jeg misforstår hensiktene dine, men jeg kjenner jeg bir lettere vettskremt. Du må ikke finne på å eksperimentere eller se på at han eksperimenterer med medisnier uten at fagfolkene rundt din sønn har sagt han skal gjøre det og er der for å evaluere.

Dette er ingen lek! Dette har ikke du kompetanse til å styre med! Å spørre her inne om ting gjør deg ikke mer skikket.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er mulig jeg misforstår hensiktene dine, men jeg kjenner jeg bir lettere vettskremt. Du må ikke finne på å eksperimentere eller se på at han eksperimenterer med medisnier uten at fagfolkene rundt din sønn har sagt han skal gjøre det og er der for å evaluere.

Dette er ingen lek! Dette har ikke du kompetanse til å styre med! Å spørre her inne om ting gjør deg ikke mer skikket.

Har fagfolkene kompetanse da?

Som har holdt på med han i flere år,og nå er paykiateren usikker på diagnosene hans,er lei av dette kjøret!

Psykiateren er usikker og da blir jeg usikker,og sønnen min er lei av å ta piller,så det vil jo være for hans del.

Er ikke sikkert han har ADHD en gang,og da er han jo feilmedisinert,det er en skam!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har fagfolkene kompetanse da?

Som har holdt på med han i flere år,og nå er paykiateren usikker på diagnosene hans,er lei av dette kjøret!

Psykiateren er usikker og da blir jeg usikker,og sønnen min er lei av å ta piller,så det vil jo være for hans del.

Er ikke sikkert han har ADHD en gang,og da er han jo feilmedisinert,det er en skam!

Støtter "bekymret".

Her må du ikke leke doktor på din sønns bekostning. Din oppgave som mor er å loyalt følge opp anbefalt medisinering samt rapportere bivirkninger og virkninger.

Gjest D*lilith
Skrevet

Støtter "bekymret".

Her må du ikke leke doktor på din sønns bekostning. Din oppgave som mor er å loyalt følge opp anbefalt medisinering samt rapportere bivirkninger og virkninger.

Ok,får snakke med dem om mine tanker rundt dette,og se hva de har å si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...