Gjest D*lilith Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Får man abstninenser og bivirkninger,når man seponerer fluoxetin og concerta? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 En får i hvert fall tilbakefall av sykdommen om en seonerer Concerta 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 En får i hvert fall tilbakefall av sykdommen om en seonerer Concerta Sønnen min skal være innlagt en uke til nå,så skal han ha sommerferie,han skal innlegges til høsten igjen. Tenkte han skulle få prøve uten concerta å se hvordan det gikk,han glemte å ta dem en dag,men da var han rolig fordet. 0 Siter
Gjest blir så bekymret! Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Sønnen min skal være innlagt en uke til nå,så skal han ha sommerferie,han skal innlegges til høsten igjen. Tenkte han skulle få prøve uten concerta å se hvordan det gikk,han glemte å ta dem en dag,men da var han rolig fordet. Det er mulig jeg misforstår hensiktene dine, men jeg kjenner jeg bir lettere vettskremt. Du må ikke finne på å eksperimentere eller se på at han eksperimenterer med medisnier uten at fagfolkene rundt din sønn har sagt han skal gjøre det og er der for å evaluere. Dette er ingen lek! Dette har ikke du kompetanse til å styre med! Å spørre her inne om ting gjør deg ikke mer skikket. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Det er mulig jeg misforstår hensiktene dine, men jeg kjenner jeg bir lettere vettskremt. Du må ikke finne på å eksperimentere eller se på at han eksperimenterer med medisnier uten at fagfolkene rundt din sønn har sagt han skal gjøre det og er der for å evaluere. Dette er ingen lek! Dette har ikke du kompetanse til å styre med! Å spørre her inne om ting gjør deg ikke mer skikket. Har fagfolkene kompetanse da? Som har holdt på med han i flere år,og nå er paykiateren usikker på diagnosene hans,er lei av dette kjøret! Psykiateren er usikker og da blir jeg usikker,og sønnen min er lei av å ta piller,så det vil jo være for hans del. Er ikke sikkert han har ADHD en gang,og da er han jo feilmedisinert,det er en skam! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Har fagfolkene kompetanse da? Som har holdt på med han i flere år,og nå er paykiateren usikker på diagnosene hans,er lei av dette kjøret! Psykiateren er usikker og da blir jeg usikker,og sønnen min er lei av å ta piller,så det vil jo være for hans del. Er ikke sikkert han har ADHD en gang,og da er han jo feilmedisinert,det er en skam! Støtter "bekymret". Her må du ikke leke doktor på din sønns bekostning. Din oppgave som mor er å loyalt følge opp anbefalt medisinering samt rapportere bivirkninger og virkninger. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Støtter "bekymret". Her må du ikke leke doktor på din sønns bekostning. Din oppgave som mor er å loyalt følge opp anbefalt medisinering samt rapportere bivirkninger og virkninger. Ok,får snakke med dem om mine tanker rundt dette,og se hva de har å si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.