Gjest Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 1. Kan jeg ha nytte av høyere dose enn 1x80 mg Zeldox? 2. Er det farlig å ta alt på kvelden selv ved høyere doser enn 80 mg? 3. Hvis jeg øker dosen, hvor fort vil jeg merke om det forbedrer psyken min? 0 Siter
Gjest lei,lei og atter lei Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Blir du aldri lei av å skrive om (p)sykdom ?? 0 Siter
serenity777 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Blir du aldri lei av å skrive om (p)sykdom ?? Får du sove hvis du tar mere da? Selv hadde jeg problemer med søvn, hvis jeg tok den om kvelden. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Får du sove hvis du tar mere da? Selv hadde jeg problemer med søvn, hvis jeg tok den om kvelden. Virker motsatt på meg, blir trøtt av den. 0 Siter
serenity777 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Virker motsatt på meg, blir trøtt av den. da er du jo heldig. For det er den bivirkningen med søvnløshet jeg ikke taklet, og det er jo den eneste AP man ikke blir feit som en tønne av. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 da er du jo heldig. For det er den bivirkningen med søvnløshet jeg ikke taklet, og det er jo den eneste AP man ikke blir feit som en tønne av. Jeg har gått opp i vekt etter at jeg begynte på Zeldox... ikke mye, men jeg var veldig feit fra før av da (har brukt diverse andre AP opp gjennom). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.