Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Kan jeg ha nytte av høyere dose enn 1x80 mg Zeldox?

2. Er det farlig å ta alt på kvelden selv ved høyere doser enn 80 mg?

3. Hvis jeg øker dosen, hvor fort vil jeg merke om det forbedrer psyken min?

Videoannonse
Annonse
Gjest lei,lei og atter lei
Skrevet

Blir du aldri lei av å skrive om (p)sykdom ??

serenity777
Skrevet

Blir du aldri lei av å skrive om (p)sykdom ??

Får du sove hvis du tar mere da? Selv hadde jeg problemer med søvn, hvis jeg tok den om kvelden.

Skrevet

Får du sove hvis du tar mere da? Selv hadde jeg problemer med søvn, hvis jeg tok den om kvelden.

Virker motsatt på meg, blir trøtt av den.

serenity777
Skrevet

Virker motsatt på meg, blir trøtt av den.

da er du jo heldig. For det er den bivirkningen med søvnløshet jeg ikke taklet, og det er jo den eneste AP man ikke blir feit som en tønne av.

Skrevet

da er du jo heldig. For det er den bivirkningen med søvnløshet jeg ikke taklet, og det er jo den eneste AP man ikke blir feit som en tønne av.

Jeg har gått opp i vekt etter at jeg begynte på Zeldox... ikke mye, men jeg var veldig feit fra før av da (har brukt diverse andre AP opp gjennom).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...