Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et halvt år har gått siden du forlot oss. Ord kan ikke beskrive den smerten, sorgen og savnet vi nærmeste har sittet igjen med. Jeg tror ingen kan forestille seg det, uten å ha mistet noen så kjær.

Jeg fikk aldri muligheten til et siste adjø, til et siste takk for alt du var, og fremdeles er. Det er beundringsverdig, at du, til tross for din sykdom, hadde slik en kjærlighet til dine nærmeste. Du tenkte alltid på andre, før deg selv.

Nå sitter vi her igjen, så fattige uten deg… Tenk, vi brukte å snakke sammen hver dag på telefonen. Skjedde det noe nytt i livet mitt, var alltid du den første jeg ville ringe.

Det er tomt uten deg her.. uendelig tomt. Men vi lever videre, takknemlige fordi vi får være friske, og takknemlige for å ha hatt deg i våre liv, til tross for at det ble så altfor kort.

Æ e så utrulig gla i dæ mamma, og du leve for alltid sammen med mæ.

Di datter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære dione,

Jeg har tenkt på deg fra tid til annen disse månedene. Husker du skrev om det første selvmordsforsøket, og så sjokket over at hun hadde gjennomført selvmordet.

Det er godt å lese at du midt i sorgen holder fast ved at din mor forsøkte etter beste evne å være en god mor for deg til tross for sin sykdom.

Ta godt vare på deg selv :-)

mariaflyfly
Skrevet

Det var nydelige ord til mammaen din.

Klem til deg fra en annen som mista mammaen sin altfor tidlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...