Gjest nesan Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei! I fjor høst fikk jeg plutselig krampe på venstre side i nakken etter en sykkeltur. senere har denne siden av nakken plaget meg litt til og fra. Har gått til akupunktur, naprapat og fysioterapeut, og ble litt bedre, men nå er nakken vond igjen. det kjennes ut som en svak krampe som er mer konstant. De siste månedene har jeg hatt en slags sviende/krampeaktig smerte forskjellige steder i ryggen/skuldrene. Noen ganger langt oppe, andre ganger ned mot korsryggen. I tillegg har jeg smerter i noen punkter på venstre side et stykke ned (noen dager er disse smertene der, andre dager ikke).Har tatt flere blodprøver uten at det er funnet noe galt. Legen sier det er muskelsmerter, men jeg synes ikke det kjennes slik ut. Har prøvd Voltaren uten at det hjelper. Det er stort sett ikke vondt om natten, så jeg får heldigvis sove. Verst å sitte ved PC-en og å stå. Hva kan det være, begynner å bli veldig sliten av dette... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308653-ryggplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.