Gjest nesan Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei! I fjor høst fikk jeg plutselig krampe på venstre side i nakken etter en sykkeltur. senere har denne siden av nakken plaget meg litt til og fra. Har gått til akupunktur, naprapat og fysioterapeut, og ble litt bedre, men nå er smertene kommer tilbake. De siste månedene har jeg i tillegg hatt en slags sviende/krampeaktig smerte forskjellige steder i ryggen/skuldrene. Noen ganger langt oppe, andre ganger lenger ned mot korsryggen. Og smerter i noen punkter på venstre side litt lenger ned (noen dager er disse smertene der, andre dager ikke). Har tatt flere blodprøver uten at det er funnet noe galt (heller ikke revmatisme). Legen sier det er muskelsmerter, men jeg synes ikke det kjennes slik ut. Har prøvd Voltaren, uten at det er blitt bedre.Det er stort sett ikke vondt om natten, så jeg får heldigvis sove. Verst å sitte ved PC-en og å stå. Hva kan det være, begynner å bli veldig sliten av dette...Kan det være mangel på mineralet eller noe i blodet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308654-ryggplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det finnes noen næringsstoffer som ved mangler kan gi muskelsmerter, som for eksempel magnesium og vitamin D. Magnesiummangel kan gi tendens til leggkramper, mens vitamin D-mangel kan gi mere utbredte muskelsmerter. I og med at dine plager i nakken oppstod plutselig vil det være mere naturlig å tenke i retning av en låsning mellom ledd eller muskelskade. Det hender at en smerte kan oppstå et sted og deretter "rekruttere" smertepunkter i muskulaturen i andre deler av kroppen. Du har jo vært hos tre typer behandlere og ble bedre, så jeg ville anbefalt å bruke den behandlingsmetoden som hjalp best i tillegg til egentrening og gjennomgang av sitte-og arbeidsstilling på jobben. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308654-ryggplager/#findComment-2513942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.