Gå til innhold

Distansering

Anbefalte innlegg

Gjest kjemper'n
Skrevet

Kjenner jeg nå vil distansere meg ifra familie, lege, psykolog og psykiater. Dette har jeg også kjent på før, erfart, og vet at det ikke har gått bra. Men allikevel føler jeg en enorm trang.

Så lenge jeg går til samtaler klarer de og finne fornuften i meg, og det gjør at jeg syntes ting blir vanskelig. Vil derfor distansere meg fra alle.

Hva bør jeg gjøre? Er dette en normal reaksjon når ting går dårlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest hitmaker
Skrevet

Ja det kan være en normal reaksjon. Kanskje du skal prate med behandleren din om dette, så får du en bedre forståelse av dine reaksjoner.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Du vil distansere deg fra dem fordi det blir vanskelig når de klarer å appelere til fornuften i deg?

Høres ut som om du -ikke- bør distansere deg....Hvilken verden er det du vil inn i? Vil den verdenen være noen god løsning?

Om det er normalt eller ikke, vet jeg ikke. Selv reagerer jeg med å ønske mer hjelp når jeg virkelig sliter. Så jeg reagerer på en måte omvendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...