Gjest pasient med spørsmål Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hvor ofte går dere til psykolog/psykiater/psykepleier, og hvor langvarig er behandlingen ment å være? 0 Siter
Gjest Anna Oleanna Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Gikk en gang i uken en liten periode, så to ganger i uken. En kort periode på tre uker gikk jeg hver dag. Så gikk jeg tre dager i uken i noen få uker. Så har jeg gått to dager i uken i et halvt års tid nå, og nå går jeg en gang i uken. Har gått der i 1 1/2-2 år nå. Kommer til å gå dit en stund til håper jeg, selv om jeg nå er friskere enn jeg kan huske at jeg noen gang har vært. I tillegg går jeg til psykomotoriker en gang i uken. 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Gikk en gang i uken en liten periode, så to ganger i uken. En kort periode på tre uker gikk jeg hver dag. Så gikk jeg tre dager i uken i noen få uker. Så har jeg gått to dager i uken i et halvt års tid nå, og nå går jeg en gang i uken. Har gått der i 1 1/2-2 år nå. Kommer til å gå dit en stund til håper jeg, selv om jeg nå er friskere enn jeg kan huske at jeg noen gang har vært. I tillegg går jeg til psykomotoriker en gang i uken. Jeg gikk gjennomsnittelig hver 2-3 uke i 5 år. Noen ganger mye oftere, da jeg hadde dårlige perioder. Lengre pauser da jeg hadde gode. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hvor lenge man går i behandling er avhengig av, bl.a, hva man strever med, hvor lenge man har strevd og hva man har av nettverk fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.