Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er skilt, og har en sønn som jeg var alene med i 10 år, før jeg giftet meg og fikk en datter, som nu er 13 år. Hun har ADHD, og begynte med Conserta for 3 år siden. Jeg ble skilt fra min mann i 98, og min ex og jeg har delt omsorg for vår felles datter. I 2001 giftet jeg med min gammel-kjærest, men i ettertid viste det seg at han hadde et stort alkohol-problem, noe jeg ikke klarte å leve med. Så jeg ble skilt fra ham i 2004. Etter det har jeg vært alene, hva det innebærer, elendig økonomi, ellers har jeg vært i full jobb som hjelpepleier siden 1980. jeg plages veldig med stress, smerter i hele kroppen, kroniske søvnvansker etc. Vær så snill og svar meg hva jeg kan gjøre for å få et mer fullverdig liv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308853-psykiatri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...