hewi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er skilt, og har en sønn som jeg var alene med i 10 år, før jeg giftet meg og fikk en datter, som nu er 13 år. Hun har ADHD, og begynte med Conserta for 3 år siden. Jeg ble skilt fra min mann i 98, og min ex og jeg har delt omsorg for vår felles datter. I 2001 giftet jeg med min gammel-kjærest, men i ettertid viste det seg at han hadde et stort alkohol-problem, noe jeg ikke klarte å leve med. Så jeg ble skilt fra ham i 2004. Etter det har jeg vært alene, hva det innebærer, elendig økonomi, ellers har jeg vært i full jobb som hjelpepleier siden 1980. jeg plages veldig med stress, smerter i hele kroppen, kroniske søvnvansker etc. Vær så snill og svar meg hva jeg kan gjøre for å få et mer fullverdig liv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/308853-psykiatri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.