Gå til innhold

Nhd - har du tid til å svare på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest neurontin bivirkning?

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3898775

Jeg får ikke tak i smertelegen før etter sommeren, og lurer på om du kan ta deg tid til å kommentere hvorvidt leverprøvene gir grunnlag for bekymring av typen "noe bør gjøres" (som f.eks. forsøke å redusere neurontindosen) eller om økningen er ubetydelig (Leverfunksjonsprøvene var noe for høye også for 6 mnd siden, men verdiene var lavere da)

Jeg forventer selvfølgelig ikke at du skal prioritere å svare på noe som ikke er psykiatri, men prøver meg allikevel :-)

Fortsetter under...

Gjest Jajavel

''Jeg forventer selvfølgelig ikke at du skal prioritere å svare på noe som ikke er psykiatri, men prøver meg allikevel :-)''

Betal for svar av lege her eller oppsøk fastlegen din e.l, slik andre folk gjør. Hadde tatt seg ut om alle skulle spurt NHD om ting som ikke hadde noe med psykiatri å gjøre.

Gjest mind your own business

''Jeg forventer selvfølgelig ikke at du skal prioritere å svare på noe som ikke er psykiatri, men prøver meg allikevel :-)''

Betal for svar av lege her eller oppsøk fastlegen din e.l, slik andre folk gjør. Hadde tatt seg ut om alle skulle spurt NHD om ting som ikke hadde noe med psykiatri å gjøre.

ØHHH????nei for det er det jo ingen andre som gjør... og NHD klarer nå å velge sjøl om han vil svare eller ikke uten at du trenger slenge dritt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...