Gå til innhold

Panikkanfall

Anbefalte innlegg

Gjest karg77

Jeg er en kvinne på 30 år som i helga fikk panikkanfall (velger å kalle det det). Dette skjedde under en fest, hvor jeg plutselig fikk følelsen av å ikke få puste, som resulterte i at jeg fikk panikk, hyperventilerte og ble sittende å skjelve KRAFTIG. Jeg ble sittende slik å skjelve og hyperventlilere i 3-4 timer før ambulanse ble tilkallt, hvor jeg ble kjørt til legevakten, uten at det ble funnet noen årsak. Det skjedde heller ingen spesielle ting i forkant som kunna ha årsaket hendelsen. Problemet er nå i ettertid har jeg gått rundt med en klump i magen/brystet (ikke fysisk) med følelsen "noe forferdelig kommer til å skje snart". Jeg sover urolig på nettene, har muskelsmerter i bena og klarer ikke få i meg noe mat...kan spise 1/2 banan og da er det stopp. Som om jeg vil kveles om jeg spiser mere og det føles som om maten vokser i magen. Kan jo nevne det har vært mye psykisk stress på jobb de siste månedene. Jeg har aldri vært borti noe slikt anfall som dette før. Hva skjer med meg? Er jeg i ferd med å møte veggen eller noe? Hva bør jeg gjøre? Bør jeg oppsøke lege eller vil dette gå over?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308866-panikkanfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...