Gå til innhold

Er dette også panikkanfall?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo faktisk et poeng da... Det sitter vel mest i hodet det der. Man bør ikke få flere barn når overgangsalderen begynner?

Det er ingenting som tilsier at man ikke bør. Men det er høy risiko for at man ikke blir gravid hvis prosessen har startet. Høyere enn hvis man "bare" er i slutten av 30-årene og ikke er i overgangsalderen.

Gjest Valnøtt

Det er ingenting som tilsier at man ikke bør. Men det er høy risiko for at man ikke blir gravid hvis prosessen har startet. Høyere enn hvis man "bare" er i slutten av 30-årene og ikke er i overgangsalderen.

Oki, takk :-)

Ikke at jeg planlegger flere altså, men samboeren har jo ikke bio-unger fra før... Jeg får passe på å gi unga litt ekstra sukker så de girer seg opp litt de nærmeste par årene hvis han får mykt blikk av barnevogner - så skulle det være overstått ;-))

Oki, takk :-)

Ikke at jeg planlegger flere altså, men samboeren har jo ikke bio-unger fra før... Jeg får passe på å gi unga litt ekstra sukker så de girer seg opp litt de nærmeste par årene hvis han får mykt blikk av barnevogner - så skulle det være overstått ;-))

:-)

Jeg er snart 50 og har null overgangsalder-symptomer, så det er ikke slik at alle er midt i prosessen når de runder 40...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...