Gå til innhold

NHD: spørsmål om Cymbalta

Anbefalte innlegg

Gjest Cymbalta bruker snart

Skal bytte fra 7.5 mg cipralex til Cymbalta. 1)Hvordan ville du gjort dette byttet? 2)Jeg hadde tidligere veldig god effekt av effexor(bedre enn av cipralex), men måte slutte pga økte leververdier og STOR vektoppgang. Er det stor sannynlighet for at jeg vil opplevde det samme m cymbalta siden begge er SNRI? 3)Har du erfaringer med bruk av cybalta? Gode?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309016-nhd-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-cymbalta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

1)Hvordan ville du gjort dette byttet?

S: Rett over. Cipralex 7,5 den ene dagen. Cymbalta 60 mg den neste.

2)Jeg hadde tidligere veldig god effekt av effexor(bedre enn av cipralex), men måte slutte pga økte leververdier og STOR vektoppgang. Er det stor sannynlighet for at jeg vil opplevde det samme m cymbalta siden begge er SNRI?

S: Hva er stor? Jeg kan ikke gi et tall.

3)Har du erfaringer med bruk av cybalta?

S: Ja, men ikke svært mye. Erfaringene er at det er et positivt tilskudd til de vi har fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...