Gå til innhold

medisin som gir mindre søvnbehov?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sliter med det motsatte selv;lite og dårlig søvn

vet du noe om grunnen til at du er så trøtt?kan det være noe næringsmangel,depresjon,slapphet(er du syk kanskje?)du har vel sikkert spurt legen om den typen ting,men for å lindre det er det greit å vite hva man skal gjøre noe med.vet ikke om det finner noe "oppvåknings-medisin" til daglig bruk

Gjest xbellax

Her må du gjøre en grundig undersøkelse før du begynner å spise medisiner. Se på maten du spiser, væskeinntaket, medisiner du allerede står på, fysisk aktivitet og mangelen på det, kvaliteten på søvnen, ta blodprøver, forsøk EyeQ med fiskeolje(den hjelper faktisk mot trøtthet og den gir energi), koffein før sengetid, tung mat før sengetid

osv osv. Dessuten er det en kjent sak at jo mer du sover desto trøttere blir du.

Gjest miaakajaesa

Her må du gjøre en grundig undersøkelse før du begynner å spise medisiner. Se på maten du spiser, væskeinntaket, medisiner du allerede står på, fysisk aktivitet og mangelen på det, kvaliteten på søvnen, ta blodprøver, forsøk EyeQ med fiskeolje(den hjelper faktisk mot trøtthet og den gir energi), koffein før sengetid, tung mat før sengetid

osv osv. Dessuten er det en kjent sak at jo mer du sover desto trøttere blir du.

omvendt hos meg. jo mindre jeg sover, jo trøttere blir jeg, og jo mer søvn krever kroppen min for å ta det igjen..

Gjest xbellax

omvendt hos meg. jo mindre jeg sover, jo trøttere blir jeg, og jo mer søvn krever kroppen min for å ta det igjen..

Naturligvis trenger kroppen søvn og hvile, men jeg snakker om å sove for mye, hvilket er veldig enkelt når man er syk.

Har du sjekket deg fysisk hos legen?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...